Cursuri Mass media

Introducere in mass-media

I.Introducere. Cursul reuneste, sub forma unei sinteze, cele mai importante etape ale constituirii sistemului mass-media, de la „protoistoria” fenomenului pana la cele mai recente realizari din domeniu, cunoscute sub denumirea...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 123 kb

Romania, stat de drept - material constitutional

Principiul statului de drept consacrat in art. 1 alin (3) al Constitutiei: „Romania este stat de drept, democratic si social ...”.  Fireste, simpla adeziune formala nu este suficienta pentru a transforma tara noastra intr-un...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 22 kb

Introducere in mass-media (prezentare ppt)

Exista sute de definitii ale comunicarii, fiecare dintre ele accentuand asupra unui aspect sau al altuia, in functie de orientarea celui care a dat-o. Comunicarea este un proces continuu si o parte integranta a lumii in care traim, care faureste...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 20 kb

Mass-media si societatea

Cursul de fata - Mass media si societatea - isi propune sa surprinda impactul major pe caremedia il au asupra vietii sociale. Cel mai semnificativ argument in aceasta privinta il constituie faptul ca momente importante in studiul opiniei publice,...

Numar pagini: 300  |  Marime fisier: 2565 kb

Agentiile de presa

Definitie :           Agentia de presa este o institutie de stat si privata care aduna, claseaza si trateaza informatia de orice natura precum si ilustratii in scopul transmiterii lor cel mai...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 21794 kb

Ancheta - curs jurnalism

Ancheta, ca specie publicistica de teren, isi propune sa evoce si, mai ales, sa aprofundeze, prin investigare directa, mari probleme economice, sociale, politice, culturale de actualitate sau nu....

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 11631 kb

Umberto Eco - tratat de semiotica

Intr-adevar, proiectul unei discipline care sa studieze ansamblul culturii, dizolvand in semne o imensa varietate de obiecte si evenimente, poate lasa impresia unui „imperialism” semiotic arogant. Cand o disciplina isi defineste...

Numar pagini: 88  |  Marime fisier: 77 kb

Notiuni de publicitate

1.PUBLICITATEA 1.1. Definitie  Publicitatea (sinonima termenului englez advertising) este definita astfel de Asociatia Americana de Marketing : „Orice forma platita de promovare nonpersonala de idei, bunuri sau servicii, de...

Numar pagini: 110  |  Marime fisier: 176 kb

Proiectarea campaniilor publicitare

La fel ca o campanie de Relatii Publice, o campanie publicitara este rezultatul unui intens efort de planificare. Pentru a se asigura ca mesajul referitor la produsul sau serviciul de promovat va fi perceput si, in final, insusit de catre...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 197 kb

Tehnici de Prezentare - Publicuri.

In sensul cel mai larg, acest termen se refera la orice grup ai carui membri au un interes comun, intr-o anumita situatie, sau impartasesc valori comune; astfel, un partid politic, managerii unei corporatii, fanii unei formatii, candidatii la...

Numar pagini: 67  |  Marime fisier: 2534 kb

Analiza Imaginii Publicitare

Propunandu-si sa defineasca notiunea de imagine, Martine Joly porneste de la urmatoarea constatare : „Termenul de imagine este atat de folosit cu tot felul de semnificatii fara vreo legatura aparenta, incat pare foarte greu sa-i dam o...

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 97 kb

Cum se scrie un comunicat de presa

Te-ai hotarat tu asa intr-o zi ca vrei sa faci PR. Urmezi o facultate de profil, asa ca n-ar trebui sa fie problema. Cate ceva stii. Nu esti chiar paralel cu ceea ce inseamna PR. Te duci la interviu sa te angajezi si prima chestie care te intreba...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 5 kb

Jurnalism, comunicare si relatii publice: Comunicare interculturala

Insusirea ideilor si deprinderea metodelor de baza ale comunicarii interculturale. Abordarea comunicarii interculturale prin prisma asemanarilor si deosebirilor dintre culturi, a dialogului intercultural, precum si a unor fenomene importante ca:...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 51 kb

Mass media romanesti actuale - Forme de proprietate media

Comunicatori: cel care vorbeste sau care scrie - Coduri: limbajul - Controlorii (gatekeepers): editori, producatori TV, in general cei care gestioneaza, au control asupra continuturilor - Mass-media: canalul de comunicare - Regulatori: frecvente...

Numar pagini: 28  |  Marime fisier: 664 kb

Presa religioasa in Romania

Omul are o existenta multidimensionala, raportandu-se la existenta nu numai prin rationalitate sau intentionalitate pragmatica, ci si prin simtire si traire contemplativa. Religia ii ofera omului aceasta sansa de a se proiecta intr-un orizont...

Numar pagini: 40  |  Marime fisier: 77 kb

Genurile presei

Genurile presei este un proces cultural de lunga durata care acunoscut in ultima vreme o dezvoltare fara precedent  datorita perfomantei tehnicilor  de comunicare prin  intermediul carora informati circula peste tot. Se clasifica in...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 13 kb

Limbaj jurnalistic in radio

Trebuie precizat ca acest curs prezinta in general modalitati de exprimare si definitii ale limbajului jurnalistic folosite mai ales in radio si ca a fost astfel structurat de tehnoredactor cu intentia de a fi usor asimilat de catre student (de...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 37 kb

Tehnici de arta fotografica

Permanent, prin fata ochilor, cu o viteza ce adesea devine ametitoare, ni se deruleaza imagini din cele mai diverse surse. De pe ecranul televizorului sau de pe dislay-ul telefonului mobil, de pe afisele publicitare, de pe etichetele unor produse...

Numar pagini: 60  |  Marime fisier: 1296 kb

Structuri sociale ale comunicarii

Intr-o abordare istorica a psihologiei sociale moderne Gordon Allport afirma ca atitudinea este probabil conceptul cel mai distinct si cel mai indispensabil din psihologia sociala americana contemporana (cf. Hennessy, 1985). Cu toate ca lucrurile...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 31 kb

Structuri sociale in comunicare

Oamenii au tendinta de a se lasa influentati atat de catre persoane care ii ademenesc cu un produs material (de exemplu, un aspirator) sau cu un produs simbolic (de exemplu, imaginea unui om politic), cat si de persoane care le cer   sa...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 30 kb

comportamentul consumatorului

Consumul este un fenomen universal. Orice fiinta vie, pentru a exista, trebuie sa consume. De asemenea, organizatiile, sau structurile se mentin atata vreme cat au un bilant pozitiv al consumului. O asemena organizatie are doua forme de consum....

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 35 kb

Manipularea politica

Manipularea reprezinta actiunea prin care un actor social (persoana, grup, colectivitate) este determinat sa gandeasca si/sau sa actioneze intr-un mod compatibil cu interesele initiatorului, si nu cu interesele sale, prin utilizarea unor tehnici...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 13 kb

Curs de initiere in fotografie si fotojurnalism

Imaginati-va presa romaneasca fara nici o fotografie, doar text, grafice si desene. Ce plictisitor ati spune. De ce? Pentru ca fotografia de presa, dincolo de rolul de informare, poate la fel de bine sa fie mijloc de divertisment sau de exprimare...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 560 kb

Manipularea in Mass Media

Manipularea reprezinta actiunea prin care un actor social (persoana, grup, colectivitate) este determinat sa gandeasca si/sau sa actioneze intr-un mod compatibil cu interesele initiatorului, si nu cu interesele sale, prin utilizarea unor tehnici...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 12 kb

Curs Coeziunea teritoriala

Structurarea ordonata a localitatilor si activitatile economice in teritoriu, interdependentele dintre pietele locale, efectele gravitationale care au loc intre localitati, exterenlitatile de pozitie si aglomerare contribuie la delimitarea unor...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 34 kb

Reclama globala si comunicarea interculturala

In tarile dezvoltate reclama contine mai multe elemente scrise si informatii tehnice deoarece consumatorii au un grad de alfabetizare si educatie mai ridicat. De exemplu, reclamele in Turcia incearca mai mult sa convinga si mai putin sa informeze....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 33 kb

Locul si rolul Federatiei Ruse in noua situatie internationala de la destramarea URSS pana in prezent

La 25 decembrie 1991, semnarea declaratiei tripartite ( Rusia, Ucraina, Belarus ), considerata drept data incetarii existentei URSS, fosta Republica Sovietica Socialista Rusa ( RSFSR ) si-a capatat independenta. “Rusia post-comunista se afla...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 19 kb

Introducere in sistemul mass media

Obiective Aceasta tema permite studentilor sa inteleaga modul in care sistemul comunicarii de masa raspunde unor nevoi ale indivizilor si societatii in ansamblul ei (functiile mass media) Functii, roluri si efecte Presa raspunde unor nevoi si...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 109 kb

Manipulare si dezinformare

O bogata - si in buna masura, inutila - literatura de specialitate are ca obiect manipularea. Daca ne referim la nivelul interpersonal, avem ceva mai multa "concretete", datorata cercetarilor din zonele psihologiei si sociologie. Este...

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 15 kb

Multimedia-canale, tehnici, programe

Multimedia reprezinta orice combinatie de text,elemente de grafica,sunete,animatie si secvente video care ajunge la public prin intermediul calculatorului sau a altor mijloace electronice. Multimedia stimuleaza ochiul, urechea, degetele si, cel...

Numar pagini: 85  |  Marime fisier: 84 kb

Rezultate 1 - 30 din 73
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook