Tehnici de Prezentare - Publicuri.

Incarcat la data: 24 Septembrie 2010

Autor: lucrari licenta

Pret: 80 credite

Numar pagini: 67

Tip fisier: zip

Marime fisier: 2534 kb

In sensul cel mai larg, acest termen se refera la orice grup ai carui membri au un interes comun, intr-o anumita situatie, sau impartasesc valori comune; astfel, un partid politic, managerii unei corporatii, fanii unei formatii, candidatii la examenul de admitere etc. pot fi considerati ca publicuri. Evident ca din aceasta perspectiva generala este foarte greu sa delimitezi publicurile specifice ale unei organizatii. De aceea este nevoie sa definim publicul din punctul de vedere al relatiilor publice. Inspirându-se din definitiile uzuale din stiintele sociale, teoreticienii si- practicienii relatiilor publice considera ca publicul reprezinta:
...orice grup sau individ care este implicat in vreun fel anume in viata unei organizatii (D. Newsom si colab., 1993, p. 139; vezi si W.S. Dunn, 1986, ~pp. 5-6; N.R. Nager, H.T. Allen, 1984, pp. 116-117; L.W. Nolte, 1974, p. 125).
In general, specialistii in relatii publice pot sa identifice diferitele tipuri de public fie printr-o analiza exclusiv teoretica (stabilind categoriile respective pe baza unor principii generale), fie prin cercetari de teren (stabilind clasele respective pe baze empirice).

 

Deoarece o organizatie nu are un public general, unic si omogen, ci mai multe publicuri, cercetatorii considera ca acestea se individualizeaza si ierarhizeaza dupa gradul de implicare in procesele de comunicare, de sustinere sau de constrângere a unei organizatii. Gradul de implicare este determinat de efectele pe care le are activitatea unei organizatii asupra diferitelor categorii sociale. Daca un grup de oameni descopera ca este supus unor asemenea actiuni, care ii afecteaza viata (somaj, poluare, insecuritate etc.) sau care ii rezolva anumite probleme cu care este confruntat (ofera locuri de munca, protejeaza mediul, mareste calitatea vietii) si daca identifica sursa acestor actiuni, va incepe sa se simta legat de acea organizatie si devine „public" al acesteia.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Tehnici de Prezentare - Publicuri.". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSPUBLICcur mass-mediatehnici de prezentare
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...