Imbunatatirea continua benchmarkingul si reenginereringul

Incarcat la data: 11 Martie 2010

Autor: necunoscut

Pret: 50 credite

Numar pagini: 15

Tip fisier: zip

Marime fisier: 38 kb

In prima jumatate a secolului XX, s-a constatat ca departajarea pe piata a interprinderilor se realizeaza prin intermediul preturilor , de regula mai scazute , obtinute prin utilizarea unei forte de munca ieftina. incepand cu anul 1950 , un alt factor devine determinat si anume automatizarea productiei paralel cu capacitatea de adaptare a interprinderii la cerintele pietei si calitatea produselor si servicilor respective, fapt ce a fost valabil pana in 1980 , cand singurul criteriu de departajare a interprinderilor pe piata a ramas calitatea. Cresterea importantei calitatii este determinata in principal de: Intensificarea concurentei; sporirea continua a exigentei clientilor si ale societatii; cresterea complexitatii si a proceselor de realizare a acestora.

Intensificarea concurentei se produce in special in conditiile mondializarii pietei si a progreselor inregistrate in domeniul transporturilor si telecomunicatiilor. Avantajul concurential cel mai semnificativ a fost inregistrat in Japonia , care printr-o dinamica proprie la consolidat si amplificat. in felul acesta multe firme din Europa si America au fost nevoite sa depuna eforturi mari pentru a ajunge din urma Japonia, fiind urmata indeaproape si de alte tari din Asia de Sud-Est (Coreea de Sud, Taiwan, Singapore).Uniunea Europeana este un alt pol important, in cadrul careia sunt formulate cerinte privind calitatea produselor care se comercializeaza. in conditiile acestea supravietuiesc numai acele interprinderi care se pot usor adapta cerintelor in continua schimbare, oferind produse si servicii de calitate, la preturi avantajoase.

Cresterea exigentelor clientilor si ale societatii. Progresul tehnic in general , cresterea gradului de cultura , determina evolutia gusturilor si diversificarea preferintelor. in conditiile acestea au devenit eficiente acele intreprinderi care au flexibilitatea necesara pentru satisfacerea cerintelor privind structura sortimentala a produselor. Cumparatorii devin tot mai exigienti fata de calitatea produselor, ei au cerinte legate de fiabilitate, mentenabilitate, anumite caracteristici psihosenzoriale, economice, ecologice. Cumparatorii doresc a fi informati corect si complet, in alegerea produselelor care corespund cel mai bine pretentilor lor. La nivel national, regional, international, calitatea produselor si servicilor este tot mai mult evaluata in stransa legatura cu calitatea vietii.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Imbunatatirea continua benchmarkingul si reenginereringul". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CURSimbunatatirea continua
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan