Facultatea de Management-Marketing

Apartine de: Universitatea Romano-Americana din Bucuresti
Oras Bucuresti
Adresa ( Vezi harta) B-dul Expozitiei, Nr.1 B, Sector 1, Bucuresti
Telefon 021-202.95.18

Grupul de discutii de la Facultatea de Management-Marketing
 
  • Facultatea de Management-Marketing a luat fiinta in cadrul Universitatii Romano-Americane in anul 1991. Ideea crearii unei facultati cu un asemenea profil apartine profesorului univ.dr. Ion Smedescu, fondatorul Universitatii Romano-Americane, reputat dascal si specialist in marketing, care cunostea, din bogata sa experienta practica, legatura organica existenta intre ;b:management si marketing - domenii cheie, inseparabile, in orice tip de organizatie, intr-o economie concurentiala.

    Dorim sa formam economisti de conceptie moderna, cu competente in management si marketing, capabili sa se integreze pe pozitii de top in orice tip de organizatie.

    Universitatea Romano-Americana si, implicit Facultatea de Management-Marketing si-a reformat oferat educationala pentru a asigura un invatamant de calitate, centrat pe student.
    Pasul decisiv a constat in adoptarea unui sistem educational integrat, pe 2 niveluri: licenta (ciclul I) si masterat (ciclul II).

    Ciclul I - licenta - cu durata de 3 ani (incepand cu anul universitar 2005/2006), organizat pe domenii definite prin cunostinte si competente generale si de specialitate. Domeniile de licenta sunt - Management si Marketing. Fiecare domeniu de licenta cuprinde o specializare universitara respectiv, Management si Marketing. Cilcul I se finalizeaza cu obtinerea titlului de licentiat in stiinte economice, asigurand fundamentele teoretice si aplicative specifice fiecarei specializari.

    Ciclul II - masterat - cu durata de 2 ani (incepand din anul universitar 2008/2009) - va asigura aprofundarea in domeniul studiilor de licenta sau intr-un domeniu apropiat, constituind o baza pregatitoare obligatorie pentru studiile doctorale. Ciclul II conduce la obtinerea diplomei de master si asigura formarea pe specializari inguste, cursantii dobandind cunostinte avansate, competente de analiza si sinteza.

    De pregatirea studentilor Facultatii se ocupa un valoros corp didactic, care foloseste metode moderne de predare, cultivand o relatie de parteneriat cu studentii, incurajand initiativa, creativitatea, dialogul si implicarea activa a acestora in procesul instructiv - educativ.

    Baza materiala de care dispune Facultatea de Management-Marketing - formata din amfiteatre, sali de curs si seminar, laboratoare dotate cu aparatura informatica moderna, retroproiectoare, video-proiectoare - ofera studentilor posibilitatea de a studia in conditii optime, la standarde occidentale.

    Prin intermediul bibliotecii, Facultatea pune la dispozitia studentilor sai un bogat fond documentar, constituit din cursuri si manuale universitare, tratate, monografii, carti, reviste de specialitate atat in limba romana, cat si in limbi de circulatie internationala. De asemenea, ofera acces la documentare prin Internet si materiale didactice on-line pe site-ul Universitatii.

    Facultatea de Management-Marketing desfasoara o bogata activitate in plan international, prin derularea unor programe de compatibilizare europeana a planurilor de invatamant din domeniul managementului si marketingului, a unor programe de mobilitati, precum si a unor programe de cercetare in domeniul educational. in acest sens, Facultatea de Management - Marketing a colaborat cu universitati prestigioase din SUA si din tarile membre ale Uniunii Europene, cum sunt: Universitatea James Madison,Universitatea Alabama, Universitatea DeSales, Institutul Superior de Gestiune din Paris, s.a.

    Cei mai buni studenti ai Facultatii de Management - Marketing au participat la cursurile sustinute in Universitatea Romano-Americana de catre profesori americani, respectiv:

    "Entrepreneurship", prof. George Blomstrom, James Madison University;
    "Psychology of Human Intimacy", prof. Bijan Saadatmand, James Madison University;
    "Effective Management of Enterprises within Contemporary Global Economy", prof. John Saee, IESEG - School of Management, Catholic University, Lille, France;
    "Project Management" si "Proposal Writing", prof. James K. McCollum, University of Alabama in Huntsville;
    "Applied Organizational Behavior", prof. Kent Zimmerman, James Madison University


    In cadrul Programului ERASMUS, prin care este sprijinita dezvoltarea dimensiunii europene a studiilor universitare si postuniversitare, au primit burse 4 studente ale Facultatii de Management-Marketing, studiind in Cehia, la Universitatea Pardubice, in domeniul Economic Policy and Administration si in Danemarca, la Tietgen Business College, in domeniul Business Studies.
    Este semnificativa crearea in cadrul Facultatii a unor "Grupe de excelenta" care reunesc cei mai valorosi studenti, implicati profund in procesul instructiv-educativ si in activitatea de cercetare. Orele de seminar in cadrul acestor grupe, se sutin in sistem bilingv roman-englez. De asemenea, la unele discipline, cursurile sunt sustinute si in limba engleza.

    O componenta de baza a activitatii Facultatii de Management-Marketing o constituie cercetarea stiintifica, desfasurata atat de cadrele didactice, cat si de studenti.

    Studentii care se implica in activitatea de cercetare stiintifica, desfasurata in cadrul cercurilor stiintifice studentesti, isi sustin lucrarile, care au un accentuat caracter pragmatic, in cadrul sesiunilor anuale de comunicari stiintifice studentesti.

    Pe linia initiativelor valoroase in domeniul cercetarii stiintifice se inscrie si participarea unui grup de studenti ai Facultatii, din anii I-III, la Proiectul/Grantul international CAPE Collaborative Faculty Project, intitulat "International Collaboration Made Economics Memorable", care s-a derulat intr-un mediu virtual de instruire (e-learning), prin Internet, in cadrul cursului Microeconomics sustinut de prof. Taheret Hojjat de la Universitatea DeSales. Au participat 19 studenti ai Facultatii de Management-Marketing, 69 studenti de la Universitatea DeSales si 49 de studenti de la Moravian College din Pennsylvania.

    Imbunatatirea calitatii procesului de invatamant, parteneriatele cu universitati prestigioase din SUA si Uniunea Europeana si cooperarea cu mediul de afaceri sunt factori-cheie ai succesului de care depinde pozitionarea ca lider, in cadrul pietei de profil, a Facultatii de Management-Marketing si implicit formarea unor adevarati profesionisti in domeniul managementului si marketingului.

    Secretariatul Facultatii de Management -Marketing:
    1. Ec. Ileana Vasilescu - Secretar sef;
    2. Matei Nicoleta - Secretar, responsabil anul I cursuri de zi si anul V invatamant cu frecventa redusa;
    3. Gerosanu Oana - Secretar, responsabil anul I invatamant cu frecventa redusa, anul III cursuri de zi si invatamant cu frecventa redusa;
    4. Andrei Daniela - Secretar, responsabil anul II cursuri de zi si cu frecventa redusa, anul IV cursuri de zi si cu frecventa redusa.

     

    CONDUCEREA FACULTATII
    Decan: Alexandru Ionescu, conf.univ.dr.
    Prodecan: Olga Potecea, conf.univ.dr.

    CONTACT
    telefon: +4-021-318.35.79; +4-0372.120.134
    Bd.Expozitiei 1B, Bucuresti, Sector 1, Etaj 3
     

 

Adriana

recomanda
5.00
foarte bun
  • 10.00
Trimis la
29 Decembrie 2013

cea mai buna faculatea


Vezi toate calificativele » Acorda calificativ!
 
 
 

Studenti la Facultatea de Management-Marketing



Vezi toti membrii
 

Cauta universitate