Laboratoare Inteligenta Artificiala

Clase derivate

Tema: Clase derivate, functii virtuale, supraancarcarea functiilor si operatorilor. Scopul lucrarii: familiarizarea cu notiunelor de clase derivate, functii virtuale si redefinite, operatori supraancarcati, obiecte. Problema propusa spre...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 6 kb

Laborator Sisteme expert

Din punctul de vedere al TI (formulat inainte de anii 1990), un SE este un program care permite “separarea cunostintelor declarative, exprimate in termenii calculului propozitional, fata de cunostintele procedurale implicite continute in...

Numar pagini: 44  |  Marime fisier: 957 kb

Inteligenta artificiala - liste in Prolog

In Prolog, o lista este un obiect care contine in interiorul sau un numar arbitrar de alte obiecte. O lista corespunde unui tablou (array) din alte limbaje de programare, dar spre deosebire de acestea, o lista nu presupune declararea prealabila a...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 22 kb

Inteligenta artificiala - iteratie si recursivitate

Programatorii Pascal, C sunt familiarizati cu instructiunile tipice acestor limbaje: for, while, etc. in Prolog nu exista aceste instructiuni care specifica direct un ciclu. Prolog admite doua tipuri de procese repetitive – backtracking si...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 24 kb

Inteligenta artificiala - obiecte simple si compuse

In exemplele date pana in prezent s-au utilizat doar obiecte simple, cum ar fi numerele, simbolurile si sirurile de caractere. in continuare sunt prezentate toate tipurile de date pentru care se pot defini obiecte. Domeniile standard nu pot fi...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 20 kb

Inteligenta artificiala - aritmetica in prolog

Valoarea unei expresii poate fi calculata daca toate variabile sunt legate la momentul evaluarii. Calculele se fac intr-o anumita ordine determinata de prioritatea operatorilor aritmetici: operatorii cu cea mai mare prioritate sunt evaluati...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 37 kb

Inteligenta artificiala - structura unui program Visual Prolog

Clauzele (faptele si regulile) pentru un predicat trebuie amplasate impreuna in sectiunea CLAUSES. O secventa de fapte si reguli care definesc un predicat poarta numele de procedura. Atunci cand raspunde la o interogare, Visual Prolog va incepe cu...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 20 kb

Inteligenta artificiala - limbajul Prolog

Prolog se poate ajunge la solutii prin inferenta logica (deductie logica)  pornind de la ceva cunoscut in prealabil. Tipic, un program in limbajul Prolog nu este o secventa de actiuni ci o multime de fapte si reguli care impreuna duc la niste...

Numar pagini: 12  |  Marime fisier: 19 kb

Laborator Sisteme de vedere artificiala

Laboratorul de Sisteme de Vedere Artificial are in dotare un sistem de calcul ce permite achizitionarea imaginilor si salvarea acestora in fisiere bitmap. Sistemul are in componenta sa mai multe echipamente hardware specializate:...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 48 kb

Laborator Liste in Prolog

Listele pot fi privite ca structuri Prolog care se folosesc pentru reprezentarea unei secvente ordonate de termeni Prolog. Se reprezinta intre paranteze drepte: [caiet, carte, pix] o lista cu trei elemente (atomi) [a, b, c, d, e] o lista cu sase...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 19 kb

Laborator Unificarea si recursivitatea

Unificarea reprezinta modul in care Prologul realizeaza potrivirile intre termeni. La prima vedere, procesul de unificare pare explicat de fraza obiectul tinta poate fi potivit obiectului sursa. Presupunerea implicita este ca numai obiectul tinta...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 27 kb

Notiuni generale Prolog

Un program Prolog este alcatuit din predicate. Fiecare predicat este definit de numele sau si de un numar numit aritatea sa. Aritatea reprezinta un numar fix de argumente ale predicatului. Doua predicate care au acelasi nume, dar un numar diferit...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 23 kb

Introducere in Limbajul Prolog

Introducere în Limbajul Prolog

Numar pagini: 4  |  Marime fisier: 12 kb

INTELIGENTA ARTIFICIALA

Sintaxa generala este: (operator argumente). Aceasta structura poarta numele de expresie Lisp sau forma Lisp, fiind folosite si denumirile de expresie simbolica sau s-expresie (sau sexp). Numarul de argumente este specific fiecarui operator....

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 120647 kb

Rezultate 1 - 14 din 14
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook