ASPECTE GENETICE IN APTOTOZA

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 40

Tip fisier: zip

Marime fisier: 42 kb

Prima descriere a apoptozei in decursul dezvoltarii embrionare a fost realizata de Vogt1 in 1842, iar primul studiu integrativ care a propus conceptul de "apoptoza" a fost realizat de catre Kerr in 1972, care a observat recurenta fenomenului in timpul proliferarii celulare sau in situatii patologice.

Studiile in vitro au evidentiat diferente in expresia proceselor sau inexistenta unor trasaturi tipice in anumite cazuri. De pilda, utilizarea staurosporinei pentru a induce apoptoza genereaza distrugerea celulei fara formarea corpilor apoptotici, probabil datorita actiunii inhibitorii asupra unor kinaze implicate in apoptoza normala.
De asemenea, metamorfoza insectelor difera in anumite privinte de tipul descris ca universal, iar in anumite cazuri cand apoptoza este genetic imposibila, distrugerea capata o expresie diferita.

Lucrarea are 40 de pagini.

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: lucrari licentalucrari diploma