Comunicare si marketing politic in mass-media

Lucrare licenta Comunicare

Incarcat la data: 22 Iunie 2010

Autor: HIMINCIUC MIHAELA

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 71

Tip fisier: zip

Marime fisier: 321 kb

Lucrarea de fata permite intelegerea relatiilor complexe dintre sistemul mass-media si sistemul politic. Teza ofera bazele conceptuale pentru analizarea naturii acestei relatii si urmareste procesele prin care pe de o parte, mass-media influenteaza comportamentul politic si, pe de alta parte, actorii sistemului politic exercita presiuni pentru a influenta comportamentul presei.


Relatia dintre presa si viata politica se concentreaza in jurul unor teme fundamentale: este presa un factor de „civism” sau un agent al depoli­tizarii?; este ea capabila sa prezinte in mod clar si echilibrat eveni­mentele politice?; sunt jurnalistii capabili sa exercite o functie de „observare” si de „critica”, in mod neutru, dezideologizat si devotat interesului public?; este presa un loc al manipularii?; influenteaza presa comportamentul liderilor politici?; dar al electoratului?; daca da, in ce sens?.


Pentru a da un raspuns la toate aceste intrebari, pentru a putea clarifica relatiile dintre sistemul mass-media si viata politica, implicit, dintre jurnalisti si politicieni  voi urmari in lucrarea de fata sa identific punctele in care universul politic se intalneste cu universul comunicarii si marketingul. De aici, deriva si titlul lucrarii, intitulat in mod sugestiv Comunicarea si marketingul politic in mass-media.



CUPRINS



Argument    3


Cap. 1  Fundamente teoretice ale comunicarii si marketingului in mass-media    6


Canale de comunicare    6


Strategii de marketing vizibile in mass-media    10


        12


Cap. 2  Mass-media in viata politica    12


 2.1. Tipuri de mass-media utilizate in comunicarea politica    12


2.2. Mass-media si impactul asupra opiniei publice    27


2.3. Mass-media si viata politica in perioada post-decembrista    42


    Cap.3     Marketing politic in  mass-media post comunista    48


   3.1. Campania  electorala  in PR    48


Strategii de marketing politic    53


3.3. Modalitati de implementare a programelor electorale (conferinta   de presa, comunicatul de presa, dezbaterile televizate)    54


Impactul mass-media asupra individului    58


Cap. 4    Studiu de caz    61


Comparativ  Campania electoral din 1990 a lui Ion Iliescu cu cea din 2004  a lui Traian Basescu    61


Concluzii    66


Bibliografie    68

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: COMUNICARELicentaMASS-MEDIAlucrare de diplomamarketing politic