Comunicarea cu media pe timp de criza corporativa

Lucrare licenta Comunicare

Incarcat la data: 08 Octombrie 2011

Autor: elena

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 35

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1389095 kb

Globalizarea business-ului si accesul larg catre mass-media datorita tehnologiei a facut ca organizatiile sa fie mai expuse decat niciodata. Daca aceste companii nu stiu cum sa publice si sa expuna in timpuri de criza atunci respectiva criza se poate aprofunda.

 

Totusi, companiile trebuie sa fie constiente de felul in care trebuie sa comunice cu media in fiecare moment. Asadar, scopul acestui studiu este sa obtin o intelegere profunda despre felul in care companiile din Romania si Suedia comunica cu media in timpuri de criza. Pentru a putea reusi acest lucru am condus un studiu de caz pe ABB si Skandia, doua companii care in timpuri de criza au fost sub atentia mass-mediei.


Principalele concluzii ce pot fi trase din acest studiu sunt acelea ca respectivele companii trebuie sa aiba in vedere relatiile cu media la tot pasul pentru a putea sa le pastreze la un nivel bun. Companiile ar trebui sa aiba un plan prestabilit de comunicare in timp de criza si un purtator de cuvant pe care se pot baza in cazul unei crize iminente. Mai departe, studiul descopera ca pentru a comunica eficient in timpul unei crize, companiile trebuie sa isi convinga publicul tinta sa le ramana fidel, cu ajutorul mass-mediei.


In cele din urma, in faza post-criza, este esential ca aceste companii sa arate un interes sincer in rezolvarea crizei. Reputatia, precum si imaginea unei companii a devenit un considerent critic in functionarea unei companii in zilele noastre. Acestea sunt vitale pentru atragerea de investitori, clienti si angajati bine pregatiti. Reputatia unei corporatii este supusa unor teste severe atunci cand aceasta are de infruntat o criza.

 

Darling and Kash ne arata ca o companie ar trebui sa stie ca atunci cand se confrunta cu o criza, de fapt o firma se confrunta cu managementul reputatiei . in timpul ce crearea unei reputatii pe piata de catre o companie dureaza un timp indelungat, aceasta poate fi totodata distrusa peste noapte de catre un singur eveniment gestionat gresit.
 

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: COMUNICAREMEDIACRIZA