Noul climat media

Lucrare licenta Comunicare

Incarcat la data: 10 Decembrie 2009

Autor: Voinea Mariana

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 84

Tip fisier: zip

Marime fisier: 885 kb

In anul 1969, cand a fost semnalata pentru prima data o prezenta on-line, la reteaua de Internet erau conectate doar patru computere de la patru universitati americane. Dar, datorita extinderii rapide a retelei de Internet, astazi, numarul de calculatoare care acceseaza reteaua sunt infinite.
Internetul a reusit, datorita flexibilitatii sale, sa se infiltreze in toate domeniile posibile care folosesc informatia si sursele interminabile ale acesteia. Astfel, putem spune ca domeniul jurnalistic este cel mai “afectat” de aceasta extindere a Internetului, care pune stapanire pe tot ceea ce inseamna informatie.
In ultimii ani, acesta a ajuns sa fie chiar producator de informatii, iar ziarele si revistele il folosesc ca atare. Media are nevoie de Internet asa cum Internetul are nevoie de media. Tot mai multe institutii media din strainatate isi deschid portile spre acest spatiu informational, superior altor medii, astfel, si institutiile media de la noi din tara s-au indreptat spre o noua era.
Internetul ofera numeroase oportunitati de la interactivitate de toate genurile , la posibilitatea actualizarii informatiilor. Presa on-line se va dezvolta ca fiind o presa de sine statatoare,dedicata celor care nu au timp sau pur si simplu nu vor sa cumpere un ziar sau o revista. Se estimeaza ca in cativa ani , datorita cresterii numarului de utilizatori pe Internet, se va ajunge la abonamentele virtuale pentru a accesa anumite pagini ale publicatiilor on-line.

Cuprins

Introducere………………………………………………………….6                                       

Capitolul I : O privire de ansamblu asupra noului climat media……9
I. 1. Scurt istoric al Internetului…………………………………………………….10
I. 2. Posta electronica………………………………………………………………15
I. 3. Internetul ca mediu de afaceri………………………………………………....19
I. 4. Internetul ca mediu publicitar………………………………………………….21
I. 5. Avantajele si dezavantajele Internetului (Dependenta de Internet , pierderea identitatii si pericole.)…………………………………………………………………23
I. 6. Biblioteca electronica; Cursuri online………………………………………….26

Capitolul al II -lea: Internetul si mass-media:……………………….28
    II. 1. Jurnalismul si evolutia tehnologica…………………………………………...29
    II. 2. Mass-media electronica……………………………………………………….30
    II. 3. Jurnalismul on-line…………………………………………………………....32
    II. 4. Grupurile de stiri………………………………………………………………36

Capitolul al III -lea : Noul climat media in presa scrisa…………….40
    III. 1. Blog vs. jurnalism online……………………………………………………42
    III. 2. Presa on-line versus presa scrisa…………………………………………….44
    III. 3. Viitorul mass-media electronice……………………………………………..48
III. 4. Evolutia ziarelor : de la print la online………………………………………51
    III. 5. Stirea, interviul, reportajul noului climat media…………………………….53
   
Capitolul al IV -lea : Televiziunea……………………………….....56
IV. 1. Talk-show-ul si reality-show-ul ………………………………..58
    IV. 2. Sindromul Truman………………………………………………………….63
    IV. 3. Vedete de carton……………………………………………………………65
    IV. 4. Organizarea tv………………………………………………………………66

Capitolul al V -lea : Studiu de caz…………………………………..70
    V. Televiziunea si site-ul Al-Jazeera

Concluzii…………………………………………………………….80
Dictionar……………………………………………………………..82
Bibliografie…………………………………………………………..84
 

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: COMUNICARELicentaJURNALISMlucrare de diplomamass media