Stereotipuri privind imaginea femeii in reclamele televizate

Lucrare licenta Comunicare

Incarcat la data: 10 Iunie 2013

Autor: Andreea Bolunda

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 42

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1042 kb

CUPRINS

Introducere....................................................................................................4

Capitolul I: Analiza generala a stereotipurilor de gen..........................5
1.1. Definitii ale stereotipurilor de gen.......................................................5
1.2. Caracteristici ale stereotipurilor de gen.............................................7
1.3. Modul de transmitere ale stereotipurilor de gen............................10
    1.3.1. Factori biologici..............................................................................12
    1.3.2. Socializarea si insusirea rolului.................................................13

Capitolul II : Exemple ale stereotipurilor privind imaginea femeii in reclame si analizarea acestora -  Studiu de caz.......................................................................................................................................................18
2.1. Scurt istoric asupra reclamelor..............................................................................................18
2.2. Roluri de gen in spatii publicitare..........................................................................................18
2.3. De la publicitate la manipulare...............................................................................................22
2.4. Stereotipul femeia - obiect sexual in publicitate..................................................................26
2.5. Stereotipul femeii starleta........................................................................................................31
2.5.1. Cum s-a impus femeia de-a lungul timpului....................................................................31
2.5.2. Analiza femeii diva in context romanesc............................................................................32
2.5.3. Analiza femeii diva in context international........................................................................35
2.6. Stereotipul femeii gospodine..................................................................................................38


Concluzii..............................................................................................................................................40


Bibliografie..........................................................................................................................................41

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: Licentalucrare de licenta comunicarereclame tv