Lucrare licenta Comunicare
Incarcat la data: 10 Iunie 2013
Autor: Andreea Bolunda
Pret: 10 € + TVA
Numar pagini: 42
Tip fisier: zip
Marime fisier: 1042 kb
CUPRINS
Introducere....................................................................................................4
Capitolul I: Analiza generala a stereotipurilor de gen..........................5
1.1. Definitii ale stereotipurilor de gen.......................................................5
1.2. Caracteristici ale stereotipurilor de gen.............................................7
1.3. Modul de transmitere ale stereotipurilor de gen............................10
1.3.1. Factori biologici..............................................................................12
1.3.2. Socializarea si insusirea rolului.................................................13
Capitolul II : Exemple ale stereotipurilor privind imaginea femeii in reclame si analizarea acestora - Studiu de caz.......................................................................................................................................................18
2.1. Scurt istoric asupra reclamelor..............................................................................................18
2.2. Roluri de gen in spatii publicitare..........................................................................................18
2.3. De la publicitate la manipulare...............................................................................................22
2.4. Stereotipul femeia - obiect sexual in publicitate..................................................................26
2.5. Stereotipul femeii starleta........................................................................................................31
2.5.1. Cum s-a impus femeia de-a lungul timpului....................................................................31
2.5.2. Analiza femeii diva in context romanesc............................................................................32
2.5.3. Analiza femeii diva in context international........................................................................35
2.6. Stereotipul femeii gospodine..................................................................................................38
Concluzii..............................................................................................................................................40
Bibliografie..........................................................................................................................................41
Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.