Studiu privind modul de formare , comercializare si imbunatatire a ofertei de produse la SC Scandic Distilleries SA

Lucrare licenta Economie

Incarcat la data: 08 Martie 2010

Autor: popovici ioan

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 65

Tip fisier: zip

Marime fisier: 185 kb

Lucrarea de fata , asa cum arata si titlul , isi propune sa faca un studiu asupra activitatii de vanzare a firmei S.C SCANDIC DISTILLERIES S.A . Am ales aceasta tema deoarece doresc ca dupa terminarea facultatii sa lucrez la aceasta firma si acest fapt m-a facut sa urmaresc evolutia acesteia de-a lungul anilor. Pentru ca vanzarea produselor este o problema mondiala si lupta pentru piete noi devine tot mai acerba, am considerat ca un studiu pe aceasta tema ar fi binevenit.
 
S.C SCANDIC DISTILLERIES SA produce bauturi alcoolice, precum si alte produse specifice industriei alimentare, iar armonizarea taxelor , in special a accizei ,cu cele practicate in tarile europene, face ca desfacerea produselor sa fie din ce in ce mai grea.  Adaptarea de tehnologii mai putin costisitoare care sa folosesca materii prime mai ieftine precum si producerea de noi sortimente de bauturi care sa fie mai apropiate de cerintele si puterea de cumparare a consumatorului sunt cerinte primordiale pentru mentinerea cotelor de piata existente.
   
Consider ca pentru a se putea mentine in competitie , firma Scandic Distilleries SA trebuie sa cunoasca mai bine propria activitate de vanzare si noile concepte despre aceasta activitate, care pe plan mondial este din ce in ce mai studiata, dobandirea de piete noi fiind prioritatile oricarei firme .
   
Am incercat sa structurez aceasta lucrare intr-un mod cat mai simplu de urmarit. Prima parte contine notiuni generale despre economia comertului. Conceptele despre cerere, oferta, piata, consumator, sunt redate succint in subcapitolele din prima parte a lucrarii. in partile a doua a lucrarii este prezentata societatea Scandic Distilleries SA, iar in capitolul III este prezentata oferta de marfuri. Partea a patra este dedicata studiului privind evolutia vanzarilor din ultimii doi ani ale societatii mai sus amintite, iar partea a cincea cuprinde concluzii si propuneri.

CUPRINS

Cap. I. Cadrul conceptual al comertului
1.1    Piata- loc de desfasurare a comertului
1.2    Cererea de marfuri- factori de influenta
1.3    Oferta- componenta primordala a comertului
1.4    Formarea preturilor in comert
Cap. II. Caracterizarea generala a S.C Scandic Distilleries S.A
    2.1 Descrierea firmei
    2.2 Angajatii societatii comerciale
    2.3 Descrierea micromediului extern
    2.3.1. Clientii
    2.3.2 Concurentii
    2.3.3 Furnizorii
Cap. III. Oferta de marfuri la S.C Scandic Distilleries S.A
3.1 Caracterizarea ofertei de marfuri si tendintele privind evolutia acesteia
3.2 Factorii de influenta asupra ofertei de marfuri
  Cap. IV. Evolutia vanzarilor
  Cap. V. Concluzii si propuneri 
  Anexe
  Bibliografie   
 

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.