Analiza managementului vanzarilor la SC PETROM SA

Lucrare licenta Management

Incarcat la data: 16 Mai 2013

Autor: predeteanu gabriela loredana

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 46

Tip fisier: zip

Marime fisier: 86 kb

CUPRINS


INTRODUCERE……………………………………………..............................................…4

CAPITOLUL 1: CONDUCEREA FORTEI DE VANZARI………………...............….......6
1.1 FORTA DE VANZARE………………………………...............................................….6
1.1.1 Forta de vanzare:definitie,obiective,avantaje........................................................6
1.1.2 Procesul de conducere in vanzari: surse............................................................12
1.2 INDRUMAREA ECHIPEI DE VaNZaRI......................................................................16
   1.2.1 Echipa de vanzari:definitie;formare....................................................................16
   1.2.2 Conducerea echipei de vanzari:managerul de vanzari’-descriere,functii...17
   1.2.3 Stiluri de conducere...............................................................................................19


CAPITOLUL 2: STUDIU DE CAZ.......................................................................................22
2.1 PREZENTAREA FIRMEI...............................................................................................22
      2.1.1 Istoricul firmei………………………………….........................................……..22
      2.1.2 Petrom - date generale…………………………….....................................….29
      2.1.3 Viziune, misiune obiective ale firmei……………....................................…...30
2.2 MODUL DE ORGANIZARE AL FIRMEI……................................................………..31
      2.2.1 Organigrama Petrom.........................................................................................31
      2.2.2 Organigrama OMV..............................................................................................31
      2.2.3 Structura actionariat...........................................................................................32
      2.2.4 Directorat……………………………………………..........................................32
      2.2.5 Consiliul de supraveghere………………………..................................…….33
2.3 DESFASURARE STUDIU DE CAZ………………..........................................……..34
      2.3.1 Strategie, principii strategice,valorile companiei……..................................34
      2.3.2 Activitatea de marketing Si activitatea  internationala a companiei Petrom..35
      2.3.3 Date economice, rezultate T1/2011,dividende……....................................……36
      2.3.4 Analiza SWOT a companiei Petrom…………………..........................................37

CONCLUZII……………………………………………….................................................……41

BIBLIOGRAFIE………………………………………...................................................……….44

ANEXE…………………………………………………….................................................…….45

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: Licentalucrari licentalicenta management