Strategii de dezvoltare pentru IMM-urile din Romania

Lucrare licenta Management

Incarcat la data: 24 Aprilie 2013

Autor: Bozdoc Aurel Marian

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 45

Tip fisier: zip

Marime fisier: 128 kb

CUPRINS


Introducere…………………………………………………………………..….....................….3

Cap.I  IMM-urile coloana vertebrala a economiilor moderne

1.1 Definirea IMM-urilor…………………………………………………............................…..5
1.2 Rolul si importanta IMM-urilor…………………………………..…….......................…...6
1.3  Particularitati manageriale a IMM-urilor…………………………….…...................…..7
1.3.1 Elementele distinctive ale IMM-lor………………………..……............................……9
1.4 Resursele umane din cadrul IMM-urilor……………………………..........................…11
1.4.1 Planificarea si necesarul de personal, recrutarea si selectia personalului….....11
1.4.2 Perfectionarea si pregatirea personalului………………………….......................…12
1.4.3 Comunicarea in cadrul intreprinderii si motivarea angajatilor………....................13
1.5 Perspectivele IMM-urilor……………………………………….…........................……....14
1.6 Particularitati organizatorice ale IMM-urilor………………………......................……...17

Cap.II  Strategii de dezvoltare a IMM-urilor

2.1 Conceptul de strategie al unei intreprinderi....................................................................19
2.1.1 Conponentele strategiei……………………………………………..........................….21
2.1.2 Factorii de influenta asupra strategiei unei intreprinderi………....................…...…23
2.1.3 Etape de elaborare a strategiei intreprinderi…………………….....................…..…25
2.2 Strategii de dezvoltare a IMM-urilor ………………………………........................…...…27
2.3 Tipuri de strategii de dezvoltare a IMM-urilor
2.3.1 Strategii de piata si strategii de produs.……..………………......................………...29
2.3.2 Strategii anticoncurentiale.………………...………………..........................………….29
2.3.3 Strategia pozitiei intreprinderii in lantul logistic……...………........................………29
2.3.4 Strategii financiare…………………………………………...........................………….30
2.3.5 Strategii privind forta de munca……………………………….............................…….30
2.4 Analiza mediului extern…………………………………………….........................…...…30
2.5 Analiza mediului intern………………………………………………….........................…31

Cap.III  Studiu de caz: Impactul crizei asupra IMM-urilor

3.1 Evolutia vanzarilor in 2009 fata de 2008  ….................................................................... 33
3.1.1 Cresterea vanzarilor si cu cat au crescut…………………………..............................34
3.1.2 Scaderea vanzarilor  si cu cat au scazut………………………...................................34
3. 2 Cauze si efecte ale crizei asupra companiei………………………..............................35
3.2.1 Principalele cauze pentru accentuarea crizei economice……………......................35
3.2.2 Principalele problem cu care se confrunta in acest moment compania pe care o reprezentati……36  
3.2.3 in ce mod a afectat criza economica urmatoarele aspect ce tin de activitatea companiei dumneavoastra ? …………………………………………..37
3.2.4 Domeniile in care s-au facut reduceri de costuri in cadrul companiei.....................37
3.3 Asteptari si masuri anticriza…………………………………………........................…….38
3.3.1 Care vor fi “zonele” pe care intentionati sa luati masuri pentru reducerea efectelor crizei in urmatoarea perioada?........................................................................................................................................38
3.4 Masuri fiscale…………………………………………………..............................………….39
3.4.1 In ce masura sunteti de accord cu posibilele situatii descrise  mai jos…………...39
3.4.2 Considerati ca ati fost afectat de impozitul forfetar ?.....................................................39
3.5 Date generale referitoare la companiile reprezentate in esantion)….….................….40

Concluzii……………………………………………………………………..........................…….43

Bibliografie…………………………………………………………………..........................…….45

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: Licentestrategii de dezvoltarelicenta management