Analiza pietei firmei SC Pambac SRL

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 12 Octombrie 2010

Autor: Mihaela2m

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 53

Tip fisier: zip

Marime fisier: 314 kb

Marketingul constituie un mod de gandire si actiune in sfera pietei ce realizeaza o abordare sistemica a circuitului de activitati: cercetare-dezvoltare, productie, distributie, consum, reprezinta - mai mult decat un ansamblu de tehnici si metode-domeniul unei tinere stiinte, cu statut autonom, in campul teoriei conducerii stiintifice a fenomenelor si proceselor economico-sociale(a managementului contemporan).


Termenul de marketing, de origine anglo-saxona (reprezinta participiul prezent al verbului to market - a desfasura tranzactii de piata, a cumpara si a vinde, a cunoscut o larga circulatie internationala in perioada postbelica, desi originile sale sunt localizate la inceputul secolului nostru, in SUA. Procesul de cristalizare a sensurilor sale s-a realizat treptat, plecand de la activitatile pe care le presupune si ajungand, in ultima instanta, la o filozofie de conducere a relatiilor dintre partenerii actelor de schimb.            
                                                                                                      


Practicile de marketing au un impact considerabil asupra membrilor societatii. S-a spus ca un sistem de marketing ar trebui sa urmareasca diferite obiective cum ar fi maximizarea consumului, satisfactiei consumatorului, posibilitatilor de alegere sau calitatii vietii. Activitatile de marketing se desfasoara intr-un mediu global dinamic.


Optiunea strategica de marketing, concretizata in decizia echipei manageriale exprima "a face ceea ce trebuie" dar pentru a face cel mai bine ceea ce trebuie este nevoie si de implementarea acesteia, adica de "a face cum trebuie", pentru a indeplini obiectivele propuse. Implementarea strategiei de marketing este un proces dificil, ce se realizeaza printr-un complex de actiuni practice, ce reflecta viziunea organizatiei cu privire la modalitatile concrete de atingere a obiectivelor stabilite, concentrata in notiunea de mix de marketing.



CUPRINS




Introducere    4


Capitolul 1    6


Informatii generale despre S.C. Pambac S.A.    6


1.1. Prezentare S.C. Pambac S.A.    6


1.2. Analiza principalilor indicatori economico-financiari    7


1.3. Gama de produse si servicii    8


1.4. Organizarea activitatii de marketing    9


Capitolul II    13


Piata intreprinderii S.C. Pambac S.A.    14


2.1. Piata produselor de morarit si panificatie din Romania    14


2.2. Descrierea pietei S.C. Pambac S.A.    18


2.2.1. Analiza Boston Consulting Group    20


2.2.2. Analiza SWOT    21


Capitolul III    23


Distributia produselor S.C.Pambac S.A.    23


3.1. Conceptul, continutul  si rolul distributiei    23


3.2 Canalul de distributie     25


3.3. Strategii de distributie la S.C. Pambac S.A.    30


Capitolul  IV    33


Publicitatea la S.C. Pambac S.A.    33


4.1. Politica de comunicare    33


4.2. Publicitatea la S.C. Pambac S.A.    34


4.2.1. Publicitatea de informare    38


4.2.2. Publicitatea de convingere     39


4.2.3. Publicitatea de reamintire     39


Concluzii    42


Bibliografie    44


Anexe    45

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: DiplomaMARKETINGlucrare de licentaAnaliza pietei