Conceptele si strategia de marketing

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 24 Septembrie 2010

Autor: tomasevschi zina

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 100

Tip fisier: zip

Marime fisier: 150 kb

In conditiile contemporane intreprinderea este un organism foarte complex, care se confrunta cu o multime de obiective contradictorii ce tin de tactica si strategia dezvoltarii si de satisfacerea intereselor proprietarilor si ale managerilor. Astazi tot mai multi adepti au afirmatiile lui Alexis Jacquemin precum ca firma, fiind un organism complex, nu-si poate limita obiectivul doar la maximizarea profitului. Un obiectiv tot mai raspandit al firmei devine cifra de afaceri, care reflecta ponderea firmei pe piata.


Firmele vor avea comportamente diferite si in dependenta de specificul mediului ambiant in care activeaza. La nivelul Micromediului o influienta substantiala asupra obiectivelor firmei va avea numarul firmelor si puterea lor economica de  influienta pe piata.


In conditiile actuale ale economiei Republicii Moldova, agentii economici, indiferent de  natura capitalului si de forma lor de organizare, sunt pusi in fata nevoii obiective de a-si revedea si reformula  intreaga activitate. Supravetuirea si buna functionare in conditiile economiei de piata necesita plasarea pe primul plan a cresterii eficientei economice a sistemelor de conducere si organizare a productiei prin folosirea  unor metode si tehnici performante si gasirea  noilor solutii legate de perfectionarea productiei.



Cuprins:


Introducere                                            3


Capitolul I. Conceptele de strategii si strategia de marketing            6


        1.1 Defenitii, strategii si tactici de marketing                        6


        1.2 Obiectivele marketingului strategic                            7


        1.3 Tipurile strategiilor de marketing                            10


        1.4 Componentele strategiei                                14


        1.5 Conceptele strategiei de marketing                            17


Capitolul II. Procesul de elaborarea a strategiei de marketing            21


        2.1 Analiza nevoilor prin segmentare                            21


        2.2 Analiza atractivitatii                                    27


        2.3 Analiza competitivitatii                                33


        2.4 Analiza portfoliului de activitati                            40


        2.5 Analiza S.W.O.T.                                    43


Capitolul III. Strategia in cadrul firmei                            45


        3.1 Alegerea unei strategii de dezvoltare                        45


        3.2 Fudamentarea strategiei                                55


        3.3 Elaborarea strategiei de marketing                            58


        3.4 Implementarii strategiei                                64


        3.5 Dezvoltarea strategica pe termen lung                        68


Capitolul IV. Elaborarea strategiei de marketing a firmei SUPRATEN        73


        4.1 Prezentarea firmei                                    73


        4.2 Prezentarea produselor                                    74


        4.3 Situatia actuala a firmei                                78


        4.4 Analiza indicatorilor economico-financiari a intreprinderii            82


        4.5 Planul strategic                                        86


Concluzii si propuneri                                              99


Bibliografie                                                     101


Anexe                                                     102

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGCERCETARElucrare de diploma