Influenta mediului cultural asupra consumatorului din judetul Mures

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 19 Noiembrie 2013

Autor: csiki levi

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 66

Tip fisier: zip

Marime fisier: 576 kb


SCOPUL LUCRARII    6


CAPITOLUL I    7
CONCEPTUL DE CULTURA    7
1.1. DEFINITIA CONCEPTULUI  DE CULTURA    7
1.2. IMPORTANTA CULTURII ASUPRA ECONOMIEI    11
Caracteristicile culturii    12
1.3.VALORILE CULTURALE    14
1.4. CULTURA  SI  MARKETINGUL INTERNATIONAL    16


CAPITOLUL II    19
INFLUENTA CULTURII ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI    19
2.1. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI    19
2.2. CULTURA SI CONSUMUL    23
Importanta valorilor si masurarea lor      24
2.3. INFLUENTE  GLOBALE  SI  ETNICE ASUPRA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI         25
Factorii care influenteaza comportamentul consumatorului    28
2.4. PROFILUL SI PERSONALITATEA CONDUCATORULUI    31
Componentele mediului – factori de influenta asupra firmei    32

CAPITOLUL III    35
ATITUDINILE SI CONVINGERILE    35
3.1. CONVINGEREA    35
3.1.1. Factorii sociali    36
Familia    37
Grupurile sociale    38
3.1.2. Rolul si statusul social     39
Clasele sociale     40
3.1.3. Factorii personali    40
Varsta    41
Ocupatia    41
Stilul de viata    41
Personalitatea    41
3.2. FACTORII CULTURALI    42
3.2.1. Influenta  culturii  asupra  deciziilor  de produs    45


CAPITOLUL IV    47
4.1. SCUT ISTORIC SI DATE DE IDENTIFICARE A S.C. ENERGOMUR S.A. TG.-MURES    47
Misiunea organizatiei -unitate prestatoare de sevicii catre clienti,  prioritatea fiind satisfacerea nevoilor consumatorilor asigurand obtinerea profitului, in conditii de siguranta, la preturi platibile, prin buna gestionare a resurselor, profesionalismul angajatlor, responsabilitate fata de mediul extern, conservarea si protectia mediului inconjurator.    47
Obiectivele organizatiei     47
Reducerea, in perioada aprilie- octombrie 2006, a deracordarilor de la SACET cu 30%fata de aceeasi perioada a anului 2005.-Reducerea cu 50 % , in perioada aprilie – decembrie 2006 a reclamatiilor referitoare la calitatea apei calde la robinetul din apartamente.     47
Scurt istoric    47
4.2. STRUCTURA ORGANIZATORICA A S.C. ENERGOMUR S.A.    49
Caracteristicile serviciului oferit     52
Analiza mediului apropiat    56
4.3. ANALIZA MEDIULUI INDEPARTAT    58


CONCLUZIE SI RECOMANDARI 
   61


PROPUNERI    62


BIBLIOGRAFIE    65
 

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: Licentalucrari licentaconsumatormediul cultural