Lucrare de dizertatie Controlul calitatii

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 29 Ianuarie 2010

Autor: Baciu Ionela

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 74

Tip fisier: zip

Marime fisier: 412 kb

De-a lungul timpului oamenii au simtit nevoia sa compare rezultatele muncii lor. Au observat ca un produs prost realizat nu este rezultatul unei intâmplari si ca, in procesul de executie al acestuia, intervin numerosi factori care ii depreciaza calitatea.


Dar s-a pus problema semnificatiei termenului de “calitate”. Pentru multi, calitatea reprezinta un superlativ. Astfel, un Mercedes este considerat un produs de calitate, un Rolex este considerat un ceas de calitate, etc. in toate aceste situatii, de fapt termenul de calitate este folosit ca un sininim pentru lux , prestigiu superior, etc. Sunt subiectivi si in mod firesc dificil de masurat. in al doilea rând, o astfel de abordare, implica costuri suplimentare. in aceste conditii, calitatea produselor mentionate este disponibila numai pentru cei care pot sa plateasca.
CUPRINS
 
Introducere    5
CAPITOLUL  I    7
Probleme de baza ale calitatii produselor    7
1.1 Calitatea, notiune concreta complexa, dinamica.    7
1.2. Caracteristici de calitate    10
1.3. Standarde, norme, reglementari privind calitatea    12
1.4. Indicatorii de caracterizare a nivelului calitatii.    15
CAPITOLUL II    24
METODE sI TEHNICI DE MaSURARE A NIVELULUI    24
CALITatII    24
2.1. Necesitatea si rolul controlului calitatii:    24
2.2. Etape ale controlului calitatii si obiectivele corespunzatoare fiecarei etape    25
Metode, tehnici de control, planul de control al calitatii    26
CAPITOLUL III    28
Prezentarea generala a S.C.” ARGOS” S.A.    28
CLUJ-NAPOCA    28
3.1. Scurt istoric    28
3.2. Caracterizarea nomenclatorului de produse    30
3.3. Caracterizarea tehnologiei de fabricatie    30
3.4. Organizarea activitatii de control. Structura analitica a compartimentului CTC    31
3.5. Indicatorii folositi pentru caracterizarea nivelului calitatii si modul de determinare a calitatii la S.C. "Argos”  S.A. Cluj-Napoca    39
CAPITOLUL IV    41
Sistemul informational in domeniul calitatii la    41
S.C. “Argos” S.A.    41
4.1. Sistemul informational si componentele sale    41
         4.2.Sistemul informational in domeniul calitatii    43
4.2.1.Cerinte precizate in standarde si norme internationale     43
           4.2.2. Informatii privind calitatea si circulatia  informatiilor    44
4.3. Perfectionare sistemului informational al calitatii    45
4.3.1. Cerinte ale perfectionarii sistemului informational    45
4.3.2. Directii importante de perfectionare    46
4.4. Bazele organizarii si functionarii sistemului informational al calitatii    47
4.5. Subsisteme in domeniul calitatii si controlului de calitate    50
CAPITOLUL V    53
PERFECtIONAREA ACTIVITatII DE CONTROL A    53
CALITatII    53
5.1. Factori care influenteaza modificarea calitatii    53
5.2. Evaluarea cauzelor care au determinat obtinerea de produse de calitate inferioara    54
5.3. Perfectionarea metodelor si tehnicilor de control    55
5.4. Efectele economice ale perfectionarii activitatii de control    57
5.5. Bilantul calitatii    66
Concluzii si propuneri    72
Bibliografie    74






 

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.