Sortimentul si calitatea iaurtului

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 26 Ianuarie 2011

Autor: vali nicoleta

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 54

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1807 kb

Cuvintul "iaurt" vine din limba turca, cuvintul turc youghurmak avind semnificatia "a ingrosa". Cuvintul "iaurt" sau "yogurt" este utilizat in mod curent, atat in America de Nord, cat si in Europa, fiind versiunea moderna a laptelui prins de altadata.


Iaurtul nu este o descoperire a secolului nostru, ci el a fost folosit cu mii de ani in urma de catre popoarele Orientului Mijlociu, pentru care constituia un aliment de baza. Efectele sale benefice in vindecarea diverselor boli intestinale au fost repede cunoscute si astazi mai mult de 30% din populatia globului consuma iaurt in mod regulat, fiind un aliment foarte apreciat pentru gustul sau.

 

CUPRINS:

I. Introducere

1) Scurt istoric al aparitiei iaurtului
2) Scurta caracterizare a grupei din care face parte produsul ales
3) Prezentarea principalelor avantaje si dezavantaje nutritionale ale iaurtului

II. Capitolul 1: Analiza sintetica a pietei iaurtului

1) Identificarea principalilor producatori/distribuitori de pe piata interna
2) Prezentarea unor date statistice referitoare la volumul vanzarilor
3) Preturi

III. Capitolul 2: Analiza sortimentala a iaurtului in hipermarketul Carrefour     Orhideea
   
1) Identificarea marcilor de iaurt comercializat in supermarketul ales
2) Prezentarea modului de etalare pe raft in sala de expunere
3) Comentarii privind modul de etalare

IV. Capitolul 3: Exigente ale etichetarii iaurtului

1) Prezentarea mentiunilor obligatorii pentru etichetarea produselor alimentare
2) Prezentarea mentiunilor suplimentare pentru etichetarea produselor alimentare
3) Analiza continutului informational al 3 marci de iaurt comercializate in supermarketul ales
4) Comentarii privind modul de etichetare

V. Capitolul 4: Exigente ale ambalarii iaurtului

1) Prezentarea principalelor functii si cerinte pe care trebuie sa le indeplineasca ambalajele produselor alimentare
2) Identificarea cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca materialele utilizate la confectionarea ambalajelor pentru produse alimentare
3) Avantajele si dezavantajele materialelor utilizate pentru ambalarea iaurtului comercializat in Carrefour Orhideea
4) Elemente de estetica ale ambalajului iaurtului

VI. Capitolul 5: Strategii de marcare si reprezentare a marcii iaurtului
   
1) Identificarea tipurilor de marci
2) Analiza componentelor verbale si figurative

VII. Concluzii

VIII. Bibiografie

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGCALITATElucrare licenta