Strategii de marketing

Lucrare licenta Marketing

Incarcat la data: 09 Iunie 2010

Autor: medrea

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 53

Tip fisier: zip

Marime fisier: 87 kb

In zilele noastre se pare ca singura constanta este schimbarea, prin urmare managerii trebuie sa faca fata unui mediu caracterizat printr-o rapida schimbare.

In economia de piata, orice organizatie, si in mod deosebit o organizatie cu scop lucrativ, isi concepe o politica proprie, prin care isi desemneaza directiile de evolutie in viitor, precum si modalitatile concrete de infaptuire a acestora, politica ce trebuie sa-i asigure permanenta pe piata si mai ales dezvoltarea de ansamblu.

In conditiile actuale, nici o intreprindere nu-si permite sa activeze fara a avea o perspectiva clara, atat pe termen scurt cat si pe termen lung, care sa-i asigure subzistenta, dar si rationalitatea, eficienta in conditiile in care mediul ambiant devine tot mai complex si mai dinamic.

Fata de multiplele schimbari ce apar atat in micromediul cat si in macromediul in care activeaza, intreprinderea trebuie sa manifeste un anumit comportament, o anumita atitudine, ce se concretizeaza in delimitarea directiilor strategice si a modalitatilor practice de infaptuire a acestora, si se reflecta in continutul politicii de marketing a intreprinderii.

In prezent, firmele sunt tot mai mult obligate sa-si restructureze radical obiectivele si strategiile de piata. in zilele de glorie ale „afacerii normale”, firmele puteau rezista concurentei prin aplicarea unei politici agresive de vanzari si reclama a produselor. Astazi este nevoie de o planificare strategica a activitatilor. Firmele care nu planifica mor.

Firma aleasa, S.C. AMBASADOR S.A., activeaza in domeniul hotelier  (servicii hoteliere). Am optat pentru o firma care ofera servicii hoteliere, tocmai pentru a putea analiza mixul extins de marketing in acest domeniu.

Obiectivul acestei lucrari este expunerea teoretica a  acestor strategii de care poate dipune o firma si sa observ cum sunt aplicate acestea in practica. Atunci cand am inceput aceasta lucrare eram ferm convinsa ca exista in literatura de specialitate anumite strategii standard care  pot fi aplicate, strategie care sa le asigure succesul pe piata. insa, in scurt timp mi-a fost dat sa aflu ca acest lucru nu este posibil.

Cuprins

INTRODUCERE    3

CAPITOLUL I    5

ISTORICUL SI  MISIUNEA S.C. AMBASADOR S.A.    5

2. ANALIZA MEDIULUI  INTERN AL iNTREPRINDERII    7

2.1 ACTIVITatI SI RESURSE    7

2.2 VARIABILELE MIXULUI DE MARKETING    11

2.3 VaNZaRI SI COTA DE PIAta     13

CAPITOLUL II     15

ANALIZA MEDIULUI EXTERN AL S.C AMBASADOR S.A    15

2.1 ANALIZA MEDIULUI  EXTERN AL iNTREPRINDERII    15

2.1.1 MEDIUL POLITICO-LEGISLATIV     15

2.1.2 MEDIUL ECONOMIC     16

2.1.3 MEDIUL SOCIO-CULTURAL    18

2.1.4 MEDIUL TEHNOLOGIC    18

2.1.5 MEDIUL NATURAL    19

2.1.6 PIAtA    22

2.1.7 CONCURENtA    26

CAPITOLUL III    29

ANALIZA ACTIVITATII DE PIATA DIN CADRUL HOTELULUI  S.C  AMBASADOR S.A    29

3.1 CIRCULATIA TURISTICA-S.C AMBASADOR S.A    29

ZONE  GEOGRAFICE    30

NR.TURISTI    30

       (mii)    30

TOTAL    30

Sosiri turisti straini    31

Sosiri turisti romani    31

Sosiri turisti straini    31

Sosiri turisti romani    31

Sosiri turisti straini    31

Sosiri turisti romani    31

2005    31

2006    31

2007    31

5.200    31

11.000    31

7.021    31

14.400    31

10.500    31

16.200    31

3.2  Analiza indicatorilor  economico-financiari la data de 31.12.2007    32

Principalii indicatori economico-financiari la data de 31.12.2007sunt :    33                                                                                                                                                      33

3.2.1 Analiza situatiei financiar- patrimoniale    34

3.2.2 Analiza patrimoniului net ( propriu ) si a surselor financiare :     35

3.2.3  Analiza corelatiei creante-obligatii :    36

3.2.4  Analiza lichiditatii si solvabilitatii firmei :    37

3.2.5 Analiza echilibrului economico - financiar    38

3.2.6 Analiza echilibrului economico-financiar     40

 TABEL 7 :    40

Analiza echilibrului economico - financiar :    41

CAPITOLUL IV    43

ANALIZA SWOT- S.C. AMBASADOR S.A    43

4.1   ANALIZA SWOT - MODALITATE DE FUNDAMENTARE A OBIECTIVELOR DE MARKETING    43

4.2 CONCLUZII SI PROPUNERI IN URMA ANALIZEI SWOT    48

        BIBLIOGRAFIE    52

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: LicentaMARKETINGlucrare de diplomamarketing in turism