STRATEGIA COMUNICARII IN AFACERILE INTERNATIONALE

Lucrare licenta Relatii Economice Internationale (REI)

Incarcat la data: 28 Octombrie 2009

Autor: Iulia Andreea

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 99

Tip fisier: zip

Marime fisier: 96 kb

Comunicarea manageriala a aparut ca disciplina a managementului din necesitatea de a pune la dispozitia managerului mijloacele optime de interactiune in vederea indeplinirii functiilor si rolurilor sale. Ea s-a dezvoltat apoi ca o disciplina, care inzestreaza managerul si organizatia cu mai mult decât un "instrument de lucru". Comunicarea manageriala eficace si eficienta constituia un factor de competitivitate, un avantaj strategic al organizatiei.

 

In acest context, comunicarea manageriala devine o forta dinamica si independenta, modelata de mediul in care functioneaza. Rolul de baza al managerilor devine acela de a dezvolta si mentine viu sistemul  de comunicare menit sa sprijine implementarea strategiei organizatiei, "sistemul nervos" al "corpului" organizatiei. El devine un administrator al resurselor strategice ale organizatiei, informatiilor cunoasterii si ale creativitatii. In conditiile unei comunicari efective si eficiente- instrument de competitivitate al organizatiei.


CUPRINS
 

CAPITOLUL I – PROCESUL COMUNICARII
 
1.1. PROCESUL DE COMUNICARE MANAGERIALA                                    
1.2. STRATEGII DE COMUNICARE                                                                               
1.3. IMPACTUL SISTEMELOR INFORMATIONALE IN COMUNICARE               
1.4. TIPURI DE COMUNICARE                                                                                   
 

CAPITOLUL II – NIVELE COMUNICATIONALE
 
2.1 COMUNICAREA INTRAPERSONALA                                                                  
2.2 COMUNICAREA INTERPERSONALA                                                                   
2.3 COMUNICAREA DE GRUP                                                                                        
2.4 COMUNICAREA ORGANIZATIONALA                                                           
 

CAPITOLUL III – COMUNICAREA IN MARKETING
 
3.1 COMUNICAREA SI MARKETINGUL                                                               
3.2 STUDIU DE CAZ – LUPTA POSTURILOR TV ROMANESTI                           
3.3 ETAPELE PROCESULUI DE PREGATIRE A CONSUMATORULUI                  

 

CONCLUZII                                                                                                    
 
BIBLIOGRAFIE                                                                                                    

 

Lucrarea are 99 de pagini.

Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: lucrari diplomaafaceri internationale