Relatii publice in turism

Lucrare licenta Turism

Incarcat la data: 18 Martie 2010

Autor: stoica flori

Pret: 10 € + TVA

Numar pagini: 56

Tip fisier: zip

Marime fisier: 569 kb

Am ales tema Relatii publice in turism deoarece consider ca tara noastra are foarte mult potential de dezvoltare in acest domeniu, fapt ce poate aduce Romaniei castiguri din ce in ce mai mari, atat pe plan financiar, cat si in ceea ce priveste imaginea externa a tarii noastre.

In primul capitol intitulat  “Turismul in Romania. Trecut, prezent, perspective” am prezentat faptul ca turismul in Romania se concentreaza asupra peisajelor naturale si a istoriei sale bogate, numarul de turisti ajungand in prezent la aproximativ 6-7 milioane pe an. in continuare am prezentat traditii cultural inca existente pe teritoriul tarii, cum ar fi festivalurile populare din Transilvania, o manifestare autentica a obiceiurilor locale.


    
Am abordat de asemenea notiunea de dezvoltare durabila, foarte des utilizata in ultima perioada. Dezvoltarea durabila este un concept complex, multidimensional, iar turismul, desi este o componenta a acestuia, reflecta insasi diversitatea, “vanzand” mediul fizic si uman in “produsele” specifice. Desi turismul trebuie sa produca profit, desfasurandu-se inlauntrul parametrilor ecologici, in respectul pentru alte obiceiuri si moduri de viata, valorificand superior locurile si monumentele istorice, dar si arhitectura oraselor si imprejurimile acestora. Orice dezvoltare durabila in plan turistic va implica o abordare manageriala integratoare ecologica si economica


    
Totodata am avut in vedere si protectia mediului.   Dezvoltarea turismului, are ca premisa fundamentala protejarea si conservarea potentialului turistic si prevenirea degradarii lui, acestea constituind o problema de maxima importanta si actualitate, ce trebuie sa faca parte integranta si inseparabila din politica generala de dezvoltare a turismului. Am prezentat forme de prezentare a turismului.  Turismul este o ramura economica, integrala in sfera tertiala prin care se valorifica potentialul turistic al unui teritoriu.


    
CUPRINS



Introducere ..........................................................................................................6



CAPITOLUL I


1.1.     Turismul in Romania: Trecut, Prezent, Perspective …................................9                                  


     1.1.1.    O istorie de legenda .........................................................................10


     1.1.2.    Traditii culturale inca existente .......................................................10


     1.1.3.    Directii in dezvoltarea durabila a turismului romanesc.             Perspective....................................................................................................11                        
1.1.4.    Protectia mediului inconjurator, factor esential pentru dezvoltarea turismului………………………………………………………………......12


1.2.    Forme de turism posibil a fi utilizate…………………………………...13


     1.2.2.   Activitatea turistica – tipuri de turism ..............................................15


     1.2.3. Servicii in turism...........................................................................16 1.3.   
Master planul pentru dezvoltarea turismului national .............................17


     1.3.1.    Importanta turismului pentru economia romaneasca ......................18


     1.3.2.    Ce ofera in prezent Romania ...........................................................18


     1.3.3.    Puncte forte si puncte slabe .............................................................20


     1.3.4.    imbunatatirea produselor turistice....................................................23


     1.3.5     Servicii de informare........................................................................24



CAPITOLUL II


2.1.    Relatiile publice: definire, obiective, publicuri .......................................26


2.2.    Rolul strategic al relatiilor publice in turism………………………........27


2.3.    Strategia  promotionala in turism.............................................................31


     2.3.1.    Informarea turistica..........................................................................32


2.4.   Obiective si publicuri tinta ale activitatii de relatii publice……………..37



CAPITOLUL III


STUDIU DE CAZ: Campanie de relatii publice in cadrul hotelului


MUNTENIA, Pitesti...........................................................................................40


PROPUNERI......................................................................................................53


ANEXE I………………………………………........................................54


ANEXE II……………………………………….......................................55


ANEXE III.................................................................................................56



Bibliografie.................................................................................................57



Descarca lucrarea cu 10 € + TVA

Introdu corect adresa ta de e-mail. Pe aceasta adresa vei primi link-ul de unde vei putea descarca lucrarea.
Apasarea butonului "Cumpara" presupune acceptarea termenilor si conditiilor.

Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

Alti utilizatori au mai cautat: DiplomaTURISMlucrare de licenta