Gaseste: Master Doctorat

  • Domeniul

    Sociologie

     

    Misiunea programului

    Masterul de SOCIOLOGIA CONSUMULUI SI MARKETING isi propune sa combine doua corpuri de literatura, utile in analiza consumului, un fenomen major in societatile contemporane: pe de o parte studiul sociologic al consumului, un domeniu relativ nou si dinamic in sociologia franceza, americana si britanica, iar pe de alta parte modelele de marketing, cu aplicatiile multiple din mediul bussiness.

    Absolventii acestui program vor putea analiza, intelege si aplica concepte si analize ale societatii de consum, sistemului de obiecte, hiper-consumatorului, functionarii pietelor de produse si servicii de consum, geografiei consumului, campaniilor de marketing, studiilor de piata sau viatii sociale a obiectelor. Cursurile vor permite intelegerea perspectivelor diferente dintre sociologia consumului si marketing, precum si analizarea consumului prin prisma acestor doua moduri diferite de a privi consumatorii. Cursurile vor aprofunda controverse din societatile actuale, precum explicarea relatiei dintre consum, clasa sociala, status si tipuri de capital, explicarea relatiei dintre sistemele de productie si modalitatile de consum, descrierea tipurilor de cumparare, descrierea diferentelor dintre diferite contexte sociale de cumparare, analiza spatiilor sociale ale mall-urilor, supermarket-urilor, supermagazinelor, bazarurilor, pietelor in aer liber, magazinelor preindustriale.

    Viziunea programului

    Programul vizeaza: formare de specialisti pentru in domeniile: Cercetare de
    marketing; intelegerea sociologica a fenomenelor de cumparare si consum; Derularea de proiecte aplicate in domeniul marketingului. De asemenea, cursurile vor facilita dobindirea de abilitati si indeminari utile celor doresc sa lucreze in orice tip de organizatii – private, guvernamentale sau nonguvernamentale – in care sunt cerute competente pentru vinzarea produselor si serviciilor si analiza proceselor de consum.

    Conceptia si structura masterului urmeaza citeva principii: Relevanta pentru cercetare aplicata si desfasurarea de proiecte de marketing; Centrare pe probleme, studii de caz istorice si contemporane precum si analize din domeniul vinzarilor, achizitiei, folosirii sau renuntarii la bunuri si servicii; Combinarea si problematizarea perspectivelor sociologice si economice asupra consumului si cumpararii; Folosirea experientei unor specialisti care au experienta academica si de consultanta in domeniul marketingului.