Proiect Cinetica enzimatica

Pret: 80 credite

Numar pagini: 20

Tip fisier: zip

Marime fisier: 316 kb

Cinetica enzimatica este studiul de reactii chimice care sunt catalizata de enzimele. In cinetica enzima vitezei de reactie se masoara si efectele diferite conditii de reactie investigate. Studiind o enzima lui cinetica in acest fel poate dezvalui mecanismul catalitica a acestei enzime, rolul sau in metabolismul, modul in care activitatea sa este controlata, si modul in care un medicament sau o otrava ar putea inhiba enzima.

Enzimele sunt, de obicei proteine molecule care manipuleaza alte molecule - enzime "substraturi". Aceste molecule tinta obligati la o enzima desite-ul activ si sunt transformate in produse printr-o serie de etape cunoscut ca mecanism enzimatic. Aceste mecanisme pot fi impartite in singur substrat si multiple mecanisme-substrat. Studii cinetice privind enzimele care se leaga numai un substrat, cum ar fi izomeraza triosephosphate, scopul de a masura afinitate cu care se leaga de aceasta enzima substrat si rata de cifra de afaceri.

Atunci cand se leaga mai multe enzime substraturi, cum ar fi dihidrofolat reductazei (afisat dreapta), cinetica enzima poate demonstra, de asemenea, secventa in care aceste substraturi obligati si secventa in care produsele sunt puse. Un exemplu de enzime care se leaga un substrat unic si eliberarea multe produse sunt proteaze, care despica un substrat de proteine in produse polipeptida doua.

Altii asocia doua substraturi impreuna, cum ar fi ADN-polimerazei care leaga un nucleotidelor pentru a ADN-ului. Desi aceste mecanisme sunt adesea o serie complexa de etape, exista de obicei o rata de determinare pas care determina cinetica globala. Acest lucru determina rata pas poate fi o reactie chimica sau oconformationala schimbare a enzimei sau substraturi, cum ar fi cei implicati in eliberarea de produs (e) de enzime.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Proiect Cinetica enzimatica". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: PROIECTEENZIMECinetica chimica