Analiza reclamelor publicitare

Incarcat la data: 04 Martie 2010

Autor: Alexandra Ionita

Pret: Gratuit

Numar pagini: 18

Tip fisier: zip

Marime fisier: 2457 kb

Umorul in publicitate -  consideratii generale



Asa cum arata si Jean Baudrillard, “publicitatea este probabil mijlocul de comunicare cel mai spectaculos al epocii noastre” (Baudrillard, 2005, 159). De la aparitia primelor manifestari ale comunicarii publicitare si pana la definirea unui spatiu clar in sfera comunicarii de masa a acestor manifestari, umorul a constituit o tema de larg interes in istoria destul de scurta a publicitatii.


Mi-am propus ca prin aceasta lucrare sa evaluez potentialul umorului in dezvoltarea reclamelor publicitare si sa arat care sunt formele umorului acceptate cultural  in publicitatea de la noi din tara. Trebuie remarcat ca foarte putine lucrari stiintifice abordeaza problematica umorului in publicitate, iar atunci cand o fac aloca un spatiu extrem de redus acestui subiect. Lucrul acesta se datoreaza poate si tendintelor de la inceputul publicitatii, cand umorul nu era considerat un domeniu de interes pentru creatorii de publicitate, cand marile companii care au pus bazele comunicarii publicitare precum Ogilvy dictau „moda” in publicitate.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza reclamelor publicitare". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: ANALIZAPUBLICITARARECLAMELOR