Campanie de PR a Teatrului National Bucuresti

Incarcat la data: 27 Aprilie 2011

Autor: Roxana Gheorghe

Pret: 50 credite

Numar pagini: 6

Tip fisier: zip

Marime fisier: 261 kb

Teatrul National "I. L. Caragiale" Bucuresti este o institutie publica culturala, aflata in subordinea Ministerului Culturii si Cultelor. Este situat in centrul capitalei, vizavi de Universitate.In prezent, Teatrul National Bucuresti isi prezinta spectacolele in patru sali: Sala Mare (1.155 locuri), Sala Amfiteatru (353 locuri), Sala Atelier (fara scena fixa, 94-219 locuri) si Sala Studio 99 (fara scena fixa, 75-99 locuri).

 

In cei peste 150 de ani de existenta, Teatrul National Bucuresti a prezentat pe scena multe din cele mai semnificative piese din dramaturgia universala. A avut reprezentatii de succes atat in tara cat si in afara ei: Franta, Germania, Austria, Iugoslavia, Italia, Anglia, Spania, Portugalia, Grecia, Brazilia, etc.


Printre personalitatile vremii care s-au aflat la conducerea Nationalului se numara: Costache Caragiale (primul director), Matei Millo, C.A. Rosetti, Alexandru Odobescu, Ion Ghica, Grigore C. Cantacuzino, I.L. Caragiale, Alexandru Davila, Pompiliu Eliade, Ion Bacalbasa, Constantin Radulescu-Motru, Victor Eftimiu, Ion Minulescu, Liviu Rebreanu, Ion Marin Sadoveanu, Camil Petrescu, Haig Acterian, Nicolae Carandino, Tudor Vianu, Zaharia Stancu, Radu Beligan, Andrei Șerban.


In 2005, in urma unui concurs, in functia de director general al teatrului a fost numit actorul Ion Caramitru.

1.    Definirea problemei

Din cauza diversitatii activitatiilor din ce in ce mai mare in ultimii ani si din cauza nivelului destul de scazut de cultura, Teatrul National Bucuresti a capatat o imagine imbatranita,iar numarul spectatorilor a scazut simtitor.


Una dintre principalele preocupari ale campaniei a fost aceea de a stabili o metoda riguroasa de analiza, am selectat un grup de persoane reprezentative pentru publicul organizatiei, care sa ofere un maximum de informatie atat asupra institutiei, cat si asupra functionarii acesteia. Astfel, am organizat interviuri cu fiecare persoana, favorizand aspectul calitativ al informatiilor si nu pe cel cantitativ.


Campania de relatii publice pentru  TNB se va baza pe valorificarea punctele forte. Institutia doreste o cresterea a numarului de vizitatori cu 30% fata de numarul actual.



 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Campanie de PR a Teatrului National Bucuresti". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: CAMPANIEprTeatrul National Bucuresti
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...