Proiect de afacere: Planul de afaceri

Incarcat la data: 16 Decembrie 2010

Autor: emilia mitrofan

Pret: Gratuit

Numar pagini: 61

Tip fisier: zip

Marime fisier: 105 kb

Se remarca in ultima perioada o evolutie din ce in ce mai accelerata a economiei in ansamblul ei, evolutie sustinuta de aparitia unor noi idei de afaceri, a unor noi societati, de dezvoltare si perfectionarea celor deja existente.

Planul de afaceri constituie un instrument indispensabil intreprinzatorilor ce construiesc o afacere sau cauta parteneri, managerilor ce propun proiecte noi altor persoane sau institutii de finantare, institutiilor ce gestioneaza fonduri pentru proiecte de investitii, gestionarilor de proiecte in cadrul asa-numitelor “incubatoare de afaceri”, etc. Ele reflecta proiecte de investitii din toate domeniile de activitate.

Planul de afaceri reprezinta un sistem complex bazat pe interdependenta si care reflecta de o maniera accesibila ideea de afaceri si evolutia acesteia in timp. Rolul sau este nu de a demonstra ca afacerea merita finantata, ci si de a ghida intreprinzatorul incepand cu primul an de operare a afacerii. Implementarea  lui inseamna control si adaptare in functie de evolutia reala. Acest control exercitat de-a lungul derularii afacerii va viza toate elementele critice ale entitatii economice (stocurile, costurile de productie, controlul calitatii, vanzarile, platile efectuate, etc.).
in forma sa scrisa, planul de afaceri este un document de reflectare a activitatii companiei pe un anumit interval de timp, de regula 12 luni, luand in calcul si perioada urmatoare (2 pana la 5 ani). Putine companii planifica  activitatea pentru mai mult de cinci ani, datorita nesigurantei ce caracterizeaza aceste previziuni.

CUPRINS



Plan de afaceri : Notiuni introductive………………………………………………....... 3
Capitolul I: Functiile planului de afaceri si rolul acestuia ………………………....... 5
Capitolul II: Elementele planului de afaceri …………………………………………. 7
                 II. 1 Sumar executiv …………………………………………………….........7
          II. 2 Descrierea generala a societatii ……………………………………......7
               II. 3 Produse si servicii …………………………………………………........ 8
                      II. 3.1 Descrierea fizica ………………………………………………....... 9
                      II. 3.2 Folosinta si atractia ……………………………………………....... 9
                      II. 3.3 Stagiul de dezvoltare ……………………………………………... 10
                 II. 4  Planul de marketing ………………………………………………… 11
                      II. 4.1  Definitia pietei si oportunitatea …………………………………...12
                      II. 4.2 Competitia ………………………………………………………....16
                      II. 4.3 Strategia de marketing …………………………………………….20
                      II. 4.4 Cercetarea pietei …………………………………………………..27
                      II. 4.5 Previziunea vanzarilor ………………………………………….....31
                 II. 5 Planul operational ……………………………………………………..33
                      II. 5.1 Dezvoltarea produsului …………………………………………....33
                      II. 5.2 Fabricarea ………………………………………………………….34
                      II. 5.3 Mentinerea si serviciul …………………………………………….34
                      II. 5.4 Influente din exterior ……………………………………………...34
                 II. 6 Management si organizare …………………………………………....35
                      II. 6.1 Echipa manageriala ………………………………………………..35
                      II. 6.2 Graficul de organizare …………………………………………….36
                      II. 6.3 Politica si strategia ………………………………………………...37
                 II. 7 Planul financiar ………………………………………………………..38
                      II. 7.1 Definitie flux de numerar ………………………………………….38
                      II. 7.2 Rata interna de rentabilitate ……………………………………….38
                      II. 7.3 Pragul de rentabilitate ……………………………………………..39
                      II. 7.4 Analiza de senzitivitate ……………………………………………39
                      II. 7.5 Valoarea neta actualizata ………………………………………….40
                      II. 7.6 Indicatorii de performanta financiara ce se calculeaza de banca…..40
                      II. 7.7 Gradul de indatorare ………………………………………………42
                      II. 7.8 Lichiditate imediata ……………………………………………….43
                      II. 7.9 Solvabilitate patrimoniala …………………………………………43
                      II. 7.10 Rentabilitatea in functie de cifra de afaceri ……………………...43
                      II. 7.11 Gradul de acoperire a cheltuielilor din venituri ………………….44
 Studiu de caz: Exemplu practic de plan de afaceri ……………………........................ 46
Bibliografie......................................................................................................................60
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Proiect de afacere: Planul de afaceri". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: Plan de afaceriproiect contabilitate
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...