Managementul firmei

Incarcat la data: 09 Ianuarie 2014

Autor: Sima Cristina

Pret: 50 credite

Numar pagini: 21

Tip fisier: zip

Marime fisier: 260 kb

Farmec realizeaza anual, in medie, peste 15 milioane bucati de produse anual – atat cosmetice, cat si produse medicamentoase de uz extern sau pentru intretinerea locuintei. Marcile cele mai cunoscute sunt Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital, Ecovital, Farmec, Doina, Triumf si Nufar. Compania a fost privatizata integral in anul 1995, prin metoda MEBO, actionariatul fiind constituit din salariatii firmei. Firma are un capital social de 57 de miliarde de lei.

Accentul trebuie pus pe extinderea pietei, a volumului, dar si pe diversitatea  produselor. Evaluarea dimensiunilor pietei presupune urmarirea aspectelor cum ar fi:

- capacitatea pietei: ce exprima dimensiunile cantitative ale acesteia raportate la o arie geografica, la o perioada de timp si intr-un mediu de marketing definit. Piata cosmeticelor din Romania este estimata la 200-250 milioane de Euro, crescand anual cu peste 10% datorita diversificarii liniilor de produselor oferite si a cererii in crestere a clientilor sai;

- dinamica pietei: piata evolueaza in timp, structura si dimensiunile sale fiind intr-o continua miscare dinamica. Dimensiunile pietei se caracterizeaza printr-un anunit grad de mobilitate, relativitate (cererea satisfacuta nu se confunda cu cererea efectiva, aceasta din urma nu este identica cu cererea reala, vanzarile efective difera de cele posibile);

- structura pietei:  consta in segmentarea pietei globale intr-un numar de grupuri dinstincte, omogene si cat mai diferite de altele. Firma se adreseaza atat clientilor de pe piata romaneasca, cat si celor de pe piata externa din tari cum ar fi Italia, Spania, Germania, Franta, S.UA. sau tarile Americii Latine.

- segmentarea pietei: cele doua segmente importante sunt cel al produselor de ingrijire denumite generic "Care", cuprinzand in general cremele de fata, si cel al produselor de curatire "Cleansing" cuprinzand demachiante, lotiuni tonice, produse de gomaj sau masti. Pe cele doua segmente de piata situatia este diferita din cauza unor factori ca puterea de cumparare  si nivelul de educare al unor segmente de clienti (exemplu: multi clienti isi permit sa cumpere o crema mai scumpa dar nu si un demachiant din aceeasi gama, asa ca folosesc un produs mai ieftin).
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Managementul firmei". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...