Analiza activitatii de marketing a firmei Intersnack SRL

Incarcat la data: 07 Noiembrie 2011

Autor: oana s

Pret: Gratuit

Numar pagini: 26

Tip fisier: zip

Marime fisier: 365970 kb

5 (1 review)

Cap 1. Prezentarea firmei


1.1.    Denumire, localizare, forma juridica de constituire
 Intersnack este unul din principalii producatori de snacks-uri sarate si in alte tari europene. Expertii in snacks-uri din Köln sunt lideri de piata atat in Cehia, Ungaria si Slovacia, precum si in Germania. De asemenea, Intersnack se situeaza in topul producatorilor de snacks-uri sarate in multe alte tari,printre   care si Romania.

 


1.2.    Scurt istoric;
In 1968, Pfeifer & Langen, companie cu o traditie indelungata, a infiintat compania Chipsfrisch. Primul sau produs, "Chipsfrisch ungarisch", a fost si este si in prezent cea mai apeciata marca de chips-uri din Germania. Chipsfrisch a inceput cu propria sa organizatie de vanzari directe "Frischdienst", care garanteaza si in prezent prospetimea inconfundabila a produselor de pe rafturi. in anul 1972, Chipsfrisch a fuzionat cu divizia pentru snacks-uri sarate a companiei Pfanni,cu sediul in Munchen. Acest lucru a dus la o gama de gustari ce poarta numele noii companii, funny-frisch.

 


In 1977 Chio si funny-frisch au fuzionat sub egida companiei Convent.
Productia de gustari dulci si sarate a inceput cu 100 de ani in urma in orasul Darmstadt.. in 1967, gustarile clasice goldfischli erau produse de Wolf Bergstrasse.Acestea continua sa fie un succes si astazi. incepand cu anul 1985, Wolf Bergstrasse s-a concentrat exclusiv pe productia de biscuiti sarati.
 in 1995, Convent Group si Wolf Bergstrasse au fuzionat, dand nastere companiei Intersnack Knabber-Gebäck GmbH & Co. KG.

 


1.3.    Oferta societatii (produse/servicii).
Intersnack Knabber-Gebäck GmbH & Co. KG s-a infiintat in anul 1995, in urma fuziunii dintre Convent Group si Wolf Bergstrasse. Din acel moment, aceasta a devenit liderul de piata al sectorului de snacks-uri sarate din Germania cu marcile Chio, funny-frisch, Pom-Bär si Wolf Bergstrasse.



Cap 2. Analiza macromediului firmei

Studiul macro-mediului intreprinderii Intersnack permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece analizeaza o serie de factori externi care afecteaza in mod uniform un mare numar de sisteme de afaceri (nu numai firmele din sector). Acesti factori, care la prima vedere par foarte indepartati si fara repercursiuni asupra viitorului intreprinderii Intersnack, au in realitate o influenta indirecta asupra acesteia, in timp ce influenta inversa este limitata.

 


Macromediul de marketing -  reprezinta ansamblul de variabile, factori si forte, necontrolabile de catre firma si care impreuna constituie climatul general in care isi desfasoara activitatea aceasta. Intersnack trebuie sa monitorizeze evolutia acestora si sa intuiasca caracterul si dimensiunea eventualelor modificari pentru a se pregati in scopul mentinerii si dezvoltarii partii sale de piata. Analiza mediului exterior se desfasoara pe mai multe componente: social, tehnic, economic, politic, care pot fi definite ca factorii STEP.


 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza activitatii de marketing a firmei Intersnack SRL". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGPREZENTAREFirma
Comentarii

Interesanta analiza! E lider in Germania, dar in Romania nu cred ca situatia e la fel. De exemplu, Lay''s e mai consumat deoarece mereu au venit cu ceva nou: arome, reteta fara conservanti, iar mai nou au si Lay''s baked: adica chipsuri rumenite la cuptor, nu prajite :)

Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...