Analiza activitatii de marketing la Orange

Incarcat la data: 25 Septembrie 2014

Autor: Catalina Mihaela

Pret: 80 credite

Numar pagini: 14

Tip fisier: zip

Marime fisier: 45 kb

In fiecare zi, o multime de oameni din toate partile lumii au nevoie de comunicare. in aceasta lume sunt 100 si ceva de milioane de oameni pe care ii despart distante de prieteni sau rude, care vorbesc limbi diferite si au diferite moduri de viata, de impartasire a emotiilor.

Dar toti oamenii din aceasta lume au ales acelasi lucru: sa comunice trairile sale si sa priveasca optimist viitorul. Pe toti acesti oameni ii apropie retelele de telefonie mobila, indiferent unde traiesc.

Romania are o populatie de aproximativ 19 miliarde de locuitori si este de asteptat ca in urmatorii ani sa se inregistreze o scadere lenta a populatiei ca urmare a sporului natural negativ. Cu toate acestea, compania Orange nu doreste excluderea de pe piata româneasca, insa este un  factor negativ ce influenteaza in mod direct actiunile firmei, prin marirea atentiei asupra consumatorilor cu noi oferte si promotii.
     
Pentru Orange piata tinta este impartita in 3 segmente: minim, mediu, lux.
     
Segmentul minim - este reprezentat de clientii cu venituri mici, in principal din mediul rural, cu vârsta cuprinsa intre 50-60, ce folosesc telefonul mobil doar ocazional ,pentru convorbirile cu rudele. Cei mai multi dintre acesti clienti nu au educatie sau au cel mult o scoala primara, fiind casnici sau partial lucratori de zi cu zi.

Segmentul mediu - este reprezentat de clientii cu venituri mijlocii, format din persoane care utilizeaza telefonul destul de putin in scopuri profesionale, cu vârsta cuprinsa intre 14-30 ani si peste 50 de ani. Acesti clienti provin din mediul rural , ce au un stil de viata echilibrat, educatie medie sau peste medie, angajati in sector privat sau de stat; in general cei care provin din clasa de mijloc.

Segmentul lux - este reprezentat de persoane care au neaparat nevoie de un mijloc de comunicare in orice moment fiind dispusi sa plateasca un tarif mai mare pentru mai multe optiuni, care sa le permita sa fie mereu informati. Acesti clienti provin din mediul rural, cu un salariu peste mediu si o educatie de top. In general clientii acestia sunt persoane care se ocupa de afaceri si persoane juridice.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza activitatii de marketing la Orange". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: COMUNICAREMARKETINGOrangeanaliza orange
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...