Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru Lancome si Max Factor

Incarcat la data: 10 Aprilie 2011

Autor: Andreea Irina

Pret: 50 credite

Numar pagini: 24

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1539 kb

Partea I:  Analiza comunicarii de marketing pentru marca A

LANCÔME
   
Demersurile comunicationale ale marcii LANCÔME in perioada 2009 - 2010


1. Emitatorul
Conceptul  Lancôme  a fost fondat in 1935 la Paris de catre Armand Petitjean. Acesta dorea sa creeze un brand destinat produselor de infrumusetare prin care sa raspandeasca in intreaga lumea eleganta frantuzeasca. Numele este inspirat din denumirea castelului Lancosme, iar emblema, trandafirul auriu, de la trandafirii salbatici ce inconjoara castelul.
Din 1964 marca Lancôme a fost preluata de catre L'Oréal, avand in portofoliu produse de ingrijire a tenului, make-up dar si parfumuri. in 2009 cifra de afaceri inregistrata de L'Oréal a fost de 50 milioane de euro. Compania L'Oréal se gaseste pe piata romaneasca  din 1997.

2. Analiza marcii
”O marca este un depozit de incredere, care conteaza tot mai mult atunci cand posibilitatile de alegere se inmultesc”  (Niall Fitzgerald, presedintele corporatiei Unilever).
 Personalitatea  marcii Lancôme este una puternica, stabila deoarece de-a lungul timpului a fost consecventa  pastrandu-si valorile pe care le-au promovat inca de la inceput-excelenta, generozitate, incredere, emotie si universalitate.

Denumirea marcii este alcatuita dintr-un singur cuvant, substantivul propriu, ”Lancôme” si a fost inspirata de ruinele unui castel, Le Chateau de Lancosme.

Emblema  este reprezentata de un trandafir auriu. Reprezinta o emblema aluziva deoarece a fost inspirata de trandafirii salbatici ce inconjoara castelul. Apare inscriptionata pe fiecare produs dar si pe majoritatea formelor de comunicare in scris ale marcii.

Logo-ul este unul simplu si consta in scrierea numelui marcii cu ajutorul unor caractere specifice si a unei caligrafii originale, fara adaugarea altui simbol. Astfel, numele marcii este cu majuscule de culoare neagra iar sub acestea este scrisa denumirea orasului din care provine marca, Paris.


Lacôme este o marca –gama avand o imagine coerenta si durabila. La ora actuala detine pe piata peste 70 de produse de make-up, reprezentand 14% din totalul produselor pe care le are pe piata. Totodata, este si o marca-garantie, bucurandu-se de credibilitate din partea consumatorilor.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru Lancome si Max Factor". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGANALIZAcomparativa
Pulover cu aspect catifelat si aplicatii cu margele Pulover cu aspect catifelat si aplicatii cu margele CaracteristiciTip: puloverGen: feteculoare: gri inchisMaterial: bumbacStil: casualCroiala:...
Rochie Black Flower Rochie Black Flower O alegere eleganta cu o nota joviala este aceasta rochie scurta, mulata cu maneci trei sferturi....