Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Skoda si Seat

Incarcat la data: 02 Decembrie 2009

Autor: zangosu

Pret: 50 credite

Numar pagini: 5

Tip fisier: zip

Marime fisier: 61 kb

In ultimul an piata auto din Romania a inregistrat un ritm moderat de crestere, extinderea in teritoriu continuand la fel ca lansarile de noi marci si modele; toate acestea deoarece piata auto din Romania inca mai poate absorbi o oferta bogata.
     

Desi nu a mai inregistrat cresteri spectaculoase ,ca pana in urma cu cativa ani, piata automobilelor din Romania este cu siguranta unul dintre factorii importanti ai economiei nationale. Cresterile s-au mai temperat si pentru ca piata de profil incepe sa devina una matura.
     
Cifrele dovedesc evolutia pozitiva a pietei auto. Astfel, conform statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), in primele opt luni din acest an vanzarile de autovehicule au crescut cu 12,2%, de la 167.996 unitati la 188.466 unitati. Iar Bucurestiul detine suprematia, in capitala fiind vandute in aceeasi perioada 67.527 unitati. In ceea ce priveste importurile, cresterea din acest an a fost de 32,8% de la 76.164 unitati la 101.135 unitati importate. Topul marcilor importate nu difera semnificativ fata de anul trecut, astfel ca Renault, Skoda şi Volkswagen ocupa primele 3 locuri in clasament, in timp ce competitia a schimbat usor locurile 4, 5 şi 6 : „Una din cele mai spectaculoase cresteri a inregistrat-o Seat, probabil cea mai tanara de pe piata romaneasca, care si-a dublat vanzarile de la an la an” (Brent Valmar, presedinte APIA).
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Skoda si Seat". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: proiect marketinganaliza comparativacomunicarea de marketing