Analiza comunicarii de marketing pentru marca Elseve

Incarcat la data: 27 Martie 2012

Autor: Mirela

Pret: 80 credite

Numar pagini: 49

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1333 kb

Lansarea unui nou proElsève furnizeaza o gama larga de produse de ingrijire a parului care, desi cuprinde si produse adresate barbatilor, este perceputa ca fiind o marca feminina, moderna, ce vizeaza persoanele in permanenta preocupate de aspectul parului lor. Fie ca vorbim despre par gras sau uscat, lipsit de volum sau dezordonat, Elsève detine cel putin un produs care ajuta la rezolvarea  in mod delicat a problemei.                                           
Marca Elsève cunoaste atat o pozitionare obiectiva, cat si una subiectiva. Partea obiectiva se refera la informatiile pe care marca le comunica, oferind garantia unui par ingrijit, iar cea subiectiva este intalnita in promotiile realizate de Elsève, in modul de relationare cu publicul tinta.    

                                   
1.1. Trasaturi de personalitate
Personalitatea este data de rezultatul interactiunii consumatorului cu marca Elsève, ce are un caracter unic si de durata. Marca ofera produse de incredere, inovatoare si usor de folosit, care acorda consumatorului libertate in a experimenta tot ceea ce-si doreste. Elsève da spontaneitate vietii, este seducatoare, are o identitate proprie, un stil aparte si un renume international.           

Marca Elsève a avut o ascensiune rapida, ajungand sa fie utilizata de un numar mare de consumatori, care au capatat senzatia de apartenenta la un grup tocmai datorita constientizarii renumelui marcii.

1.2. Sistemul de identitate
AMA defineste marca, la modul general, ca fiind „un nume, un termen, un semn, un simbol sau un desen, ori o combinatie a acestor elemente, permitand identificarea bunurilor sau serviciilor unui vanzator sau grup de vanzatori si diferentierea lor fata de concurenta”. Astfel, marca devine un ansamblu de elemente de natura verbala si figurativa ce deservesc la indeplinirea obiectivelor companiei care o detine.         

                  
Elsève face parte din multitudinea de marci ale companiei L’Oréal, companie renumita la nivel international in domeniul produselor de infrumusetare. Asemeni tuturor marcilor, Elsève poate fi identificata prin intermediul unor particularitati si anume: denumire, emblema, logo, slogan si ambalaj.

 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza comunicarii de marketing pentru marca Elseve". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: proiect marketinglansare produsproiect elseve
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...