Analiza de piata a firmei Vodafone

Incarcat la data: 22 Noiembrie 2010

Autor: valentina mihalcea

Pret: 80 credite

Numar pagini: 14

Tip fisier: zip

Marime fisier: 51 kb

Vodafone Romania face parte din Vodafone Group, cea mai mare comunitate mobila din lume, cu divizii in 27 de tari si aproape 180 de milioane de clienti. Vodafone Romania a fost infiintata in 2005 prin cumpararea operatorului local de telefonie mobila Connex.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.819.000 clien?i, la 30 iunie 2010. Vodafone este cel mai mare grup de telecomunica?ii mobile din lume, cu aproximativ 347 milioane de clien?i, la 30 iunie 2010. in prezent, Vodafone are divizii in 31 de ?ari pe 5 continente si peste 40 de re?ele partenere in intreaga lume.
1.1-Denumire. Localizare
    
Vodafone group este o corpora?ie transna?ionala de telefonie mobila, care de?ine active in ?arile din Europa, Statele Unite, Asia, Africa, Australia, Noua Zeelanda. Vodafone este constituit dintr-un complex de reprezentante, filiale, companii mixte, asocia?ii, companii de investi?ii, care sunt inglobate intr-un Holding. Compania- mama a holdingului se afla in Marea Britanie. Sediul social din Romania se afla in Centrul International CDG Piata Charles de Gaulle nr.15, sector 1, cod 011857. Bucuresti,  Romania.  Numele de Vodafone vine de la Voice Data Fone ales de companie pentru a reflecta furnizarea de servicii de voce si de date in telefonia mobila.
    
CUPRINS

ANALIZA DE PIAta A FIRMEI VODAFONE

Capitolul I  - Prezentarea firmei
1.1- Denumire. Localizare
1.2- Scurt istoric
1.3- Forma juridica de constituire
1.4- Conducerea si personalul firmei
Capitolul II  - Descrierea activitatii curente
2.1- Oferta societatii (servicii/produse)
2.2- Principalii furnizori
2.3- Dotarea tehnico materiala a firmei
Capitolul III - Piata actuala
3.1- Clientii
3.2- Segmentarea pietei
3.3- Concurentii. Nume si date cunoscute, pozitia produselor/serviciilor firmei prin prisma raportului pret/calitate.
3.4- Piata efectiva si piata potentiala
3.5- Cota de piata si cota relativa de piata a firmei
Capitolul IV – Analiza S.W.O.T

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Analiza de piata a firmei Vodafone". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: PIATAMARKETINGPROIECTANALIZAVODAFONE
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan