Caracterizarea pietei si perspectiva intreprinderii SC EGEROM S.A.

Incarcat la data: 18 Ianuarie 2011

Autor: Cristea Claudia

Pret: 50 credite

Numar pagini: 10

Tip fisier: zip

Marime fisier: 20 kb

5 (1 review)

In 1994 a fost fondata SC EGEROM Production SA cu scopul de a crea in Romania o fabrica moderna si competitiva in domeniul productiei de ambalaje si sacose din polietilena ,capabila sa realizeze o LUME A AMBALAJELOR.

Deasemenea, Egerom Production SA comercializeaza masini de ambalat /preambalat si va poate furniza folie PVC si folie Stretch.Fabrica EGEROM Production SA este construita pe o suprafata de circa 4.000 mp fiind formata din hala  de productie , showroom- birouri si spatiu de depozitare.

Aceasta este deservita de peste 150 de angajati, personal cu inalta calificare si experienta in domeniu ambalajelor, avand la dispozitie utilaje moderne de inalta productivitate cu care se pot realiza produse pentru cele mai exigente cereri.Prin seriozitatea pe care o acordam produselor noastre satisfacem cerintele a peste 5.000 de clienti .


Firma isi desfsoara activitatea la adresa: Strada Industriilor nr.14, Sector 3 Bucuresti-Romania.




1.2Domeniul de activitate:obiectul si dinamica activitatii si prezentarea principalilor indicatori economico-sociali(cifra de afaceri,profit,venituri)



Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN- Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic.


Compania pune la dispozitie produse de calitate ca ambalaje din plastic (pungi, folii, saci menajeri, role), comercializare masini de ambalat.



CUPRINS



Cap 1 . Principalele coordonate ale activitatii intreprinderii


1.1 Prezentarea intreprinderii-scurt istoric(anul infiintarii si localizare)


1.2 Domeniul de activitate:obiectul si dinamica activitatii si prezentarea principalilor indicatori economico-sociali(cifra de afaceri,profit,venituri)




Cap 2 . Continutul si dimensiunile pietei


2.1 Aria pietei(localizare si puncte de desfacere)


2.2 Structura pietei (tipurile de bunuri de productie sau de consum),segmente de piata,criterii de segmentare(geografice,demografice,psihografice si de comportament)


2.3 Capacitatea pietei (volumul vanzarilor,cota de piata,nr de clienti,volumul cererii,volumul ofertei)




Cap 3 Dinamica pietei


3.1 Etapele evolutiei pietei tinta(aparitie,crestere,maturitate,declin)


3.2Evolutia pietei produselor(gradul de accesibilitate a produsului,varsta produselor,raportul resurse-nevoi si politica economica a statului)


3.3 Raporturile cu pietele altor produse:raportul de asociere,de concurenta,de indiferenta


3.4 Metode de dezvoltare a pietei intreprinderii:metode intensive,extensive




Cap 4 Relatiile intreprinderii cu mediul extern


4.1 Relatiile de piata


4.2 Relatiile de parteneriat si cooperare


4.3 Relatiile preferentiale


4.4 Relatiile de concurenta



Textul de mai sus reprezinta un extras din "Caracterizarea pietei si perspectiva intreprinderii SC EGEROM S.A.". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: Intreprindereproiect marketingcaracterizarea pieteiegerom
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan