Cercetare de piata - panouri solare

Incarcat la data: 04 Noiembrie 2011

Autor: khloey

Pret: 50 credite

Numar pagini: 9

Tip fisier: zip

Marime fisier: 27615 kb

1. Titlul cercetarii ce va fi efectuata
Cercetare de marketing privind introducerea unui nou produs pe piata

 


2. Problema decizionala. Conturarea mixului de marketing
Scopul acestei cercetari de piata este acela de a studia factorii determinanti care influenteaza comportamentul cumparatorilor, in vederea crearii unui produs care sa fie pe placul acestora şi care sa permita o ascensiune propice pe piata a produsului.

 


Mixul de marketing poate fi definit ca un instrument de realizare a politicii de marketing a firmei, care, in viziunea lui Philiph Kotler consta dintr-o combinatie unitara a diferitelor variabile de marketing, in patru domenii diferite: produs, pret, plasament (distributie) si promovare (cei "4P"). Notiunea de mix provine de la cuvantul “mixture”, care in limba engleza are semnificatia de amestec, imbinare, combinare. Creatorul conceptului de marketing-mix a fost profesorul Universitatii Harvard, Neil Borden.

 


in cadrul abordarii actuale a conceptului de marketing-mix importanta celor patru elemente componente – produs, pret, plasament (distributie) si promovare – variaza in functie de conditiile concrete ale transpunerii in practica a mixului. De asemenea, in practica, nu este obligatorie prezenta tuturor elementelor pentru realizarea mixului.

 


Indiferent cate dintre cele patru elemente sunt prezente cu schimbari efective fata de perioadele anterioare si indiferent asupra careia cade accentul principal al preocuparilor intreprinderii, o cerinta de baza a realismului mixului de marketing o constituie judicioasa corelare a acestor elemente. Lipsa de corelare poate diminua sau chiar pune in pericol realizarea efectivului global urmarit. Toate aceste elemente se cer corelate, la randul lor, cu strategia de piata a intreprinderii.

 


Structura concreta a mixului, pozitia ocupata de fiecare dintre elementele sale componente vor depinde de posibilitatile intreprinderii si de solicitarile pietei; in consideratie vor intra, de asemenea, optica decidentului, capacitatea lui de realizare a celei mai inspirate combinatii de instrumente, corespunzatoare conditiilor concrete in care isi desfasoara activitatea.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Cercetare de piata - panouri solare". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGcercetare de piatapanouri solare
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...