Cercetari de marketing - metode de scalare

Incarcat la data: 12 Februarie 2013

Autor: Serban Manuela

Pret: Gratuit

Numar pagini: 13

Tip fisier: zip

Marime fisier: 31 kb

I. Metode de scalare – exemple
1. Diferentiala semantica
2. Scala lui Stapel
3. Scala lui Likert
4. Scala cu suma constanta
5. Modelul Fishbein – Rosenberg

II. Stabilirea marimii esantionului intr-o cercetare de marketing – exemplu
III. Scopul, obiectivele, ipotezele si variabilele unei cercetari de marketing si chestionarul aferent acesteia – exemplu
IV. Analiza neparametrica folosind testul  χ² - exemplu

 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Cercetari de marketing - metode de scalare". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: proiect marketingcercetari de marketingmetode de scalare