Cercetari de marketing

Incarcat la data: 12 Februarie 2013

Autor: Roman Alexandra

Pret: 50 credite

Numar pagini: 10

Tip fisier: zip

Marime fisier: 38 kb

Reprezinta cea mai populara metoda de scalare si cea mai frecvent utilizata in cercetarile de marketing. Bazele acestei metode au fost puse de psihologul Charles E. Osgood inca din anul 1957 iar ulterior, prin contributia catorva sute de specialisti au fost concepute si realizate numeroase variante adaptate la specificul cercetarii de marketing.
        
In cazul acestei metode, persoanei cercetate i se solicita sa-si exprime opinia despre stimulul supus investigatiei (produs, serviciu, magazin, unitate de cazare etc.) caracterizat printr-o serie de atribute bipolare. in cercetarile de marketing se folosesc cel mai adesea scale cu 5-7 niveluri.

Exemplu:
Daca se cerceteazaa imaginea unui magazin si se iau in considerare toate atributele care intra in componenta imaginii, atunci punctul mediu obtinut pentru fiecare atribut se poate uni cu punctele medii ale celorlalte atribute rezultand si o reprezentare grafica a opiniilor persoanelor cercetate. Vom lua ca puncte de referinta pentru aceasta metoda: Amplasarea unitatii,Aspectul exterior, Ambianta.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Cercetari de marketing". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: PROIECTEproiect marketingcercetari de marketing
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan