Proiecte Marketing

Analiza activitatii de marketing la Orange

In fiecare zi, o multime de oameni din toate partile lumii au nevoie de comunicare. in aceasta lume sunt 100 si ceva de milioane de oameni pe care ii despart distante de prieteni sau rude, care vorbesc limbi diferite si au diferite moduri de...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 45 kb

Cercetarea de marketing privind produsul Samsung Galaxy S IV

Samsung Electronics Company este principalul subsidiar al gigantului Korean Samsung Grup si este unul dintre cei mai mari producatori de electronice din Asia si mondiali. Produsele construite de Samsung Electronics includ echipamente audio-video,...

Numar pagini: 29  |  Marime fisier: 1190 kb

Politica de pret in cazul ciocolatei Milka

In cadrul celor patru politici de marketing, pretul pare a detine un loc aparte in teoria si practica de specialitate. Aceasta asertiune este sustinuta de faptul ca unii specialisti considera ca pretul nu este o variabila controlabila la nivelul...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 29 kb

Auditarea sistemelor calitatii

Auditul calitatii reprezinta, prin definitie, procesul sistematic, independent si documentat intreprins in scopul obtinerii de dovezi de audit si evaluarea lor cu obiectivitate pentru a determina masura in care sunt indeplinite criteriile de...

Numar pagini: 61  |  Marime fisier: 596 kb

Marketing agroalimentar

Ciocolata, categorie in care intra tabletele, batoanele, napolitanele invelite in ciocolata, figurinele si produsele de sezon, reprezinta unul dintre segmentele cele mai importante ale pietei de bunuri de larg consum. Analiza care urmeaza este...

Numar pagini: 7  |  Marime fisier: 63 kb

Promovarea vanzarilor produselor de ingrijire masculina NIVEA

Firma Nivea este una dintre cele mai puternice competitoare de pe piata a tenului. Cu toate acestea a dorit sa işi creasca vanzarile la produsele de ingrijire masculina. Etapa I. Conceperea proiectului Pentru ca o activitate sa fie proiect,...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 27 kb

Plan de marketing turistic

La 9 mai 1880 Sinaia a dobandit statutul de comuna urbana si cuprindea catunele Izvor, Furnica si Poiana Tapului. Intravilanul orasului Sinaia a fost astfel desprins din domeniul comunei Podul Neagului, care si-a mutat resedinta inapoi la...

Numar pagini: 30  |  Marime fisier: 387 kb

Politica de produs

Kandia s-a nascut intr-o fabrica din Timisoara, iar in 1890 a fost produsa prima ciocolata care, insa, nu avea niciun nume. Din acel moment, pana in 2003 Kandia a existat in Romania, cu o prezenta timida, asteptand momentul ideal pentru a se...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 62 kb

Cercetari de marketing

Reprezinta cea mai populara metoda de scalare si cea mai frecvent utilizata in cercetarile de marketing. Bazele acestei metode au fost puse de psihologul Charles E. Osgood inca din anul 1957 iar ulterior, prin contributia catorva sute de...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 38 kb

Cercetari de marketing - metode de scalare

I. Metode de scalare – exemple 1. Diferentiala semantica 2. Scala lui Stapel 3. Scala lui Likert 4. Scala cu suma constanta 5. Modelul Fishbein – Rosenberg II. Stabilirea marimii esantionului intr-o cercetare de marketing...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 31 kb

Posta romana: proiect practica marketing

Posta de pe meleagurile romanesti este cunoscuta inca din Evul Mediu. Ea a fost infiintata din nevoia de a transmite poruncile voievozilor pana la limitele teritoriului aflat in stapanirea lor. Curierii domnului se slujeau de cai, pe care...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 37 kb

Plan de marketing unui hotel

Planul de marketing reprezinta instrumentul cu ajutorul caruia sunt directionate activitatea de marketing si resursele organizatiei pentru indeplinirea obiectivelor de marketing ale acesteia. Printre principalele functii ale planului de marketing...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 24 kb

Glezniera

Firma Decathlon doreste sa scoata pe piata, un produs nou, pentru sportivi, si nu numai: glezniera. Aceasta este un produs folosit pentru  leziuni ale muschilor si a fibrelor. Este recomandata si in tratamentul leziunilor cronice si a...

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 366 kb

Plan de marketing vizand promovarea produselor FIRATPEN

Per ansamblul industriei constructiilor, segmentul tamplariei termoizolante a cunoscut una dintre cele mai spectaculoase cresteri atat ca numar al firmelor ce activeaza in domeniile specifice, cat si ca evolutie a afacerilor. In acelasi timp,...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 23324 kb

Plan de marketing privind lansarea pe piata a unui nou produs

Diversificarea tot mai pronuntata a sortimentului de patuturi pentru copii datorata dezvoltarii noilor tehnologii si evolutiei gusturilor cumparatorilor face necesara lansarea pe piata a unui nou pat pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 7 luni...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 15176 kb

Market Consult consultanta in activitatea de marketing

In contextul favorabil creat ca urmare a deschiderii pietei romanesti si a apritiei unei oferte tot mai variate , nevoia de diferentiere a firmelor concurente a condus incepand cu anul 1990, la cresterea preocuparilor pentru constituirea si...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 55 kb

Crearea unor produse de inalta performanta

Date de identificare a firmei Numele firmei: S.C. ERMETICA S.A Localizare: Satu Mare; B-dul Lucian Blaga Nr. 155, Jud. Satu Mare; Romania Forma juridica: societate pe actiuni Capital social: 265000 lei. Repartitia capitalului social este...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 43 kb

Analiza comunicarii de marketing pentru marca Elseve

Lansarea unui nou proElsève furnizeaza o gama larga de produse de ingrijire a parului care, desi cuprinde si produse adresate barbatilor, este perceputa ca fiind o marca feminina, moderna, ce vizeaza persoanele in permanenta preocupate de...

Numar pagini: 49  |  Marime fisier: 1333 kb

Cercetare De Marketing

Stabilirea obiectivelor si ipotezelor cercetarii studierea comportamentului consumatorilor fata de produsul: "cafea Elita": daca este favorabil sau nu; studierea atitudinii consumatorilor referitor la raportul calitate -...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 70 kb

Studiu: comportamentul consumatorului

1. Introducere Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta si, cu atat mai putin, una perfecta sau infailibila. Ea lucreaza cu oamenii, cu nevoile, cu dorintele lor, toate in permanenta schimbare, aflate mereu sub influenta a sute de...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 30380 kb

Promovare produs - lapte praf

Rezumat introductiv Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC Babydream SRL si activitatea departamentului management-marketing din cadrul acesteia. SC Babydream SRL este o firma cunoscuta consumatorilor din Romania...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 65481 kb

Comportamentul consumatorului - Tigari Kent

1.1  Produsul De mii de ani, oamenii fumeaza sau mesteca frunze de tutun (Nicotiana tabacum). Tutunul a fost descoperit si cultivat pentru prima data pe continentul american, chiar din anul 6000 i.e.n.   Dupa descoperirea si...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 97640 kb

Cercetarea tabletelor de ciocolata

Capitolul 1 – Scop, obiective, ipoteze si variabile   Descrierea generala a pietei ciocolatei            Ciocolata - categorie in care intra tabletele, batoanele, napolitanele...

Numar pagini: 23  |  Marime fisier: 732783 kb

Marketingul serviciilor

Prezentarea unei variabile a mix-ului de marketing la o firma prestatoare de servicii Hotel International Sinaia Sinaia se afla aproximativ in centrul tarii, pe valea raului Prahova, la cca. 120 km de Bucuresti si la 45 km de Brasov....

Numar pagini: 15  |  Marime fisier: 27172 kb

Brandul BMW (Power-Point)

Prezentare Power-Point - 21 slide-uri Istoric - BMW este un producator german de automobile, motociclete si motoare, fondat la 9 martie 1916 cu numele de Bayerische Flugzeug-Werke, care abia in 1917 isi schimba numele in Bayerische Motoren...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 369 kb

Altex

Scurt istoric al firmei ALTEX   ALTEX este cea mai mare retea de magazine electronice, IT si electrocasnice, cu peste 125 de magazine in mai mult de 70 de orase din intreaga tara. Firma are ca principal obiectiv satisfactia si confortul...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 67477 kb

Procesul decizional de cumparare a unui laptop

Capitolul I 1. Aparitia nevoii nesatisfacute Nevoia de a cumpara un laptop a aparut anul trecut, odata cu mutarea in Bucuresti si cu dobandirea statutului de studenta, fapt care implica cautarea pe Internet a diverse informatii, realizarea de...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 26112 kb

Chestionar - odorizant de camera

Buna ziua! Numele meu este ………………….si as dori sa-mi acordati cateva minute din timpul dumneavoastra pentru a-mi putea raspunde la cateva intrebari legate de odorizante de camera. Va multumesc!...

Numar pagini: 3  |  Marime fisier: 12084 kb

Proiect practica - elaborarea strategiei de marketing

CAPITOLUL I INTRODUCERE – IMPORTANTA STRATEGIILOR DE PIATA PENTRU INTREPRINDEREA MODERNA   Intreprinderea moderna actioneaza, in general, intr-un mediu dinamic, cu multiple schimbari, la care ea este obligata sa se adapteze si in...

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 788450 kb

Analiza activitatii de marketing a firmei Intersnack SRL

Cap 1. Prezentarea firmei 1.1.    Denumire, localizare, forma juridica de constituire  Intersnack este unul din principalii producatori de snacks-uri sarate si in alte tari europene. Expertii in snacks-uri din Köln...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 365970 kb

Rezultate 1 - 30 din 134
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook