Proiecte Marketing

Mixul de marketing al unui hotel

1.    Prezentarea unitatii, amplasament, descrierea unitatii, obiectul de activitate. Hotelul restaurant CRISTAL*** s-a dat in functiune in anul 2005 fiind proprietatea Societatii Comerciale CRISTAL TURISM SRL CLUJ....

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 34478 kb

Cercetare de piata - panouri solare

1. Titlul cercetarii ce va fi efectuata Cercetare de marketing privind introducerea unui nou produs pe piata   2. Problema decizionala. Conturarea mixului de marketing Scopul acestei cercetari de piata este acela de a studia factorii...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 27615 kb

Stera

Am ales sa cream un nou produs pe piata sucurilor naturale din Romania. STERA, care sa contina ingrediente 100% naturale. Pentru a putea reusi acest lucru, toate sortimentele pe care le vom crea sunt rezultatul combinarii ingredientelor conform...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 248884 kb

Activitatea de marketing. Studiu de caz

Argument Pe piata mondiala actuala, consumatorii au posibilitatea de a alege dintr-o gama uriasa de produse din ce in ce mai diversificate. Potentialii clienti au cerinte si reactii diferite fata de pretul unui produs sau de raportul...

Numar pagini: 41  |  Marime fisier: 68768 kb

Practica de marketing SC ELBAC

S.C. ELBAC S.A. este situata la limita dintre municipiul Bacau si comuna Margineni in strada Moinesti nr.4, constituind o unitate puternica a municipiului Bacau. La baza studiilor de amplasare in Bacau a unui Combinat pentru prelucrarea...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 29637 kb

Marketingul Intern in cadrul hotelului Cindrel din Paltinis

Hotelul Cindrel, deschis in ianuarie 2009, este situat in centrul statiunii Paltinis, la doar cateva minute de mers de partia de schi si de telescaun. Asezat la poalele muntilor Cindrel, acest hotel este o alegere ideala pentru petrecerea unei...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 162706 kb

Tehnica focus group

Firma UNILEVER a lansat pe piata samponul Clear, promovat intens pentru o perioada prin publicitate la TV si in reviste. Scopul cercetarii este cunoasterea obiceiurilor de cumparare pentru sampon antimatreata, in paralel cu obiceiurile de...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 9531 kb

Metoda mystery shopping

„Mystery shopping” sau „Consumatorul misterios” este o metoda utilizata in cercetarea de marketing pentru a asigura calitatea serviciilor de vânzare sau pentru a aduna diverse informatii despre produse si servicii....

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 16470 kb

Strategia TAROM

TAROM - Transporturile Aeriene Romane - a fost infiintata la 18 septembrie 1954. La cativa ani dupa lansare, TAROM opera deja catre aproape toate tarile europene. In 1966 TAROM a efectuat primul zbor peste Atlantic. Incepand cu anul 1974 a...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 17346 kb

Autoitalia - Alfa Romeo

Capitolul 1. Introducere Alfa Romeo Automobiles SpA este un italian automaker fondat la 24 iunie 1910 la Milano. Alfa Romeo a fost o parte a Grupului Fiat din 1986. Compania a fost initial cunoscuta sub numele de ALFA, care este un acronim...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 456643 kb

Politica de promovare in domeniul serviciilor

Activitatea de marketing nu se limiteaza la elaborarea produsului, la alegerea unui pret de vânzare şi a unui mod de distribuţie. Pentru a vinde produsul, firma trebuie sa se implice într-o activitate complex de comunicare cu mediul...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 16 kb

Opinia consumatorilor asupra Coca-Cola

In lucrarea de fata  s-au studiat  opiniile si atitudinile oamenilor fata de aparitia noului produs din gama Coca Cola numit Coca Cola zero. Rezultatele studiului arata ca din cele 100 de persoane intervievate, majoritatea sunt...

Numar pagini: 66  |  Marime fisier: 206 kb

Proiect ata dentara

Fie ca suntem oameni de afaceri, de televiziune, profesori, doctori, studenti, casnici, barbati sau femei, cu totii dorim un zambet frumos, o dantura sanatoasa si, prin urmare, un corp sanatos. Ceea ce nu multi stiu este ca ata dentara ofera...

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 23 kb

Cercetare piata - ata dentara

1.Titlul cercetarii: ”Cercetare de marketing privind lansarea pe piata a produsului ata dentara aromata.” 2. Problema decizionala: Scopul efectuari acestei cercetari il constitue studierea imaginei firmei DENTA in randul...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 29 kb

Heineken - Plan de marketing

I. Stabilirea dezvoltarii strategice a organizatiei 1. Stabilirea misiunii Misiunea noastra este satisfacerea completa a nevoilor consumatorilor. Declaratia de misiune: sa ne mentinem pozitia de lider pe piata autohtona de bere, acordand...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 396 kb

Pepsi Cola

a)    Scurt istoric al produsului PEPSI  la nivel mondial  si national Povestea Pepsi Cola incepe cu o farmacie in New Bern, Carolina de Nord, si un farmacist numit Caleb Bradham. Scopul lui Bradham a fost sa creeze o...

Numar pagini: 25  |  Marime fisier: 9846 kb

Competitivitatea in mediul de afaceri

Scopul unei afaceri este de a se angaja in activitati concepute pentru a-i spori profiturile. Daca acest scop al afacerii este dezirabil, atunci toti cei care lucreaza intr-o afacere au obligatia de a contribui la indeplinirea sa....

Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 75 kb

Metode de cercetare

Am ales aceasta tema deoarece identificarea nevoilor clientilor, intelegerea si satisfacerea lor, este principiul de baza in tehnicile moderne de vanzare. Cercetarea de marketing reprezinta principalul mijloc al unui agent economic sau...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 39 kb

Intermediarii si rolul lor

Am ales proiectul cu tema “Intermediarii si rolul lor” deoarece  apreciez ca are un rol important in cadrul sistemelor de distributie si pentru ca o economie puternica se bazeaza intotdeauna pe comert si competitivitate. Pentru ca...

Numar pagini: 19  |  Marime fisier: 55 kb

Contabilitatea financiara a cheltuielilor si veniturilor la o societate comercială

1.  Aria de  definitie si aplicabilitate. Termeni si concepte cheie specifice cheltuielilor si veniturilor. Contabilitatea financiara are rolul de a inregistra tranzactiile intreprinderii cu mediul ei extern, pentru determinarea...

Numar pagini: 40  |  Marime fisier: 109 kb

Economie europeana

Cap.1. GENEZA SI EVOLUTIA INTEGRARII ECONOMICE IN EUROPA POSTBELICA Uniunea Europeana reprezinta, astazi, o entitate economica, sociala si politica in constructie, rezultat al unui proces inceput in urma cu mai bine de cinci decenii. Citandu-l...

Numar pagini: 146  |  Marime fisier: 250 kb

Proiect merchandising

Amplasarea supermarketului << Salis >> este in judetul Iasi, in locul fostei fabrici de bere Zimbru din apropierea campusului Tudor Vladimirescu. Obiectul disciplinei: realizarea unui proiect Obiectivul proiectului: realizarea...

Numar pagini: 65  |  Marime fisier: 92 kb

Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru Lancome si Max Factor

Partea I:  Analiza comunicarii de marketing pentru marca A LANCÔME     Demersurile comunicationale ale marcii LANCÔME in perioada 2009 - 2010 1. Emitatorul Conceptul  Lancôme  a fost fondat...

Numar pagini: 24  |  Marime fisier: 1539 kb

Plan de marketing - agentie de turism

Scurt istoric  SC Avia Travel & Tour S.R.L Agentia de turism Avia Travel & Tour este o agentie tour-operatoare infiintata in anul 1998. Functioneaza in acelasi spatiu,initial acesta fiind inchiriat,ulterior fiind cumparat. Aceasta a...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 60 kb

Albalact

Tipul de societate si modul de constituire Albalact a fost infiintata in 1990 prin luarea in proprietate a patrimoniului Intreprinderii de industrializare a laptelui Alba din Alba Iulia, iar in 1999 S.C. Albalact S.A. s-a privatizat prin...

Numar pagini: 27  |  Marime fisier: 370 kb

Elaborarea strategiei de piata pentru o companie reala

Compania Romana de Petrol a fost infiintata in anul 1996 ca si companie pe actiuni, fiind formata din RAFIROM, PECO si PECOTRANS care individual si-au incetat activitatea. Azi, Petrom este cea mai importanta companie romaneasca de petrol si...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 156 kb

Mediul de marketing

Prezenta lucrare este o analiza a mediului de afaceri al unei agentii de turism, a prolemelor ce care se confrunta aceasta, a masurilor ce se recomanda a fi adoptate si a implicatiilor acestora asupra imbunatatirii climatului privind investitiile....

Numar pagini: 32  |  Marime fisier: 86 kb

Perceptia senzoriala a marcilor

Unul dintre lucrurile cu care sunt de acord marketerii si consumatorii este ca exista prea multe mesaje de promovare in viata de zi cu zi. in Statele Unite ale Americii de exemplu un copil este expus in medie la 30 000 de reclame TV pe an, in timp...

Numar pagini: 54  |  Marime fisier: 122 kb

Plan de afaceri

Industria hoteliera este o componenta a industriei turismului, fiind o activitate economica din sfera serviciilor. Prin intermediul industriei hoteliere se deruleaza serviciile principale : cazarea si restauratia. Aceste servicii satisfac...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 68 kb

Organizarea retelei de distributie "Toys’R’us" in Romania

1. Produsul si piata 1.1. Prezentarea produsului in 1948 Charles Lazarus punea bazele unei afaceri care urma sa devina cel mai mare lant de magazine de jucarii din lume. Cu sediul central in New Jersey – SUA‚...

Numar pagini: 57  |  Marime fisier: 917 kb

Rezultate 31 - 60 din 134
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...