Proiecte Marketing

Cercetare de Marketing, CONSUMUL DE BERE IN CAMINELE STUDENTESTI

I.    Identificarea problemei. Stabilirea scopului cercetarii Problema vizeaza evolutia consumului de bere in caminele studentesti in conditiile in care sortimentele de bere si diversitatea marcilor au o ascensiune continua, iar...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 40 kb

starlact plan de afaceri

Planul de afaceri este documentul construit pentru a determina drumul de parcurs al unei intreprinderi într-o anumita perioada de timp. El stabileste misiunea, obiectivele, strategia si planurile de actiune pentru derularea unei activitati...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 231 kb

Tehnici Promotionale - Zaraza vs Miorita

Comunicatia de marketing  reprezinta un program dirijat, ce include metode si tehnici de comunicare, realizat cu scopul de a prezenta compania si produsele sale consumatorilor potentiali: de a comunica atributele importante ale produselor, de...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 14 kb

ambalajul, tipurile si functiile ambalajului

Ambalajul se defineste ca un mijloc (sau ansamblu de mijloace) destinat sa cuprinda sau sa inveleasca un produs sau un ansamblu de produse, pentru a le asigura protectia temporara din punct de vedere fizic, chimic, mecanic, biologic, in scopul...

Numar pagini: 39  |  Marime fisier: 1377 kb

Marketing

Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC Kapo SRL si activitatea departamentului management-marketing din cadrul acesteia. SC Kapo SRL este o firma cunoscuta consumatorilor din Piatra Neamt prin activitatea sa in...

Numar pagini: 26  |  Marime fisier: 212 kb

analiza SWOT

1. Semnificatia termenului SWOT In lucrarea sa clasica din 1916, “ Administration industrielle et générale”, unde trata doctrina gestionarii organizatiilor, si in particular a intreprinderilor economice, Henri Fayol...

Numar pagini: 46  |  Marime fisier: 267 kb

Managementul Relatiei cu Clientii

Crearea, mentinerea si dezvoltarea unor relatii personalizate intre o organizatie si clientii sai si se focalizeaza pe intelegerea si satisfacerea in conditii superioare a nevoilor acestora. Unul dintre factorii esentiali care asigura succesul...

Numar pagini: 20  |  Marime fisier: 1255 kb

Promovarea vanzarilor - marketing

Promovarea vanzarilor cuprinde ansamblul metodelor si tehnicilor care vizeaza stimularea rapida si provizorie a comportamentului efectiv prin oferirea unor avantaje financiare sau materiale. Prin acest mijloc se modifica oferta de baza a...

Numar pagini: 62  |  Marime fisier: 109 kb

Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Skoda si Seat

In ultimul an piata auto din Romania a inregistrat un ritm moderat de crestere, extinderea in teritoriu continuand la fel ca lansarile de noi marci si modele; toate acestea deoarece piata auto din Romania inca mai poate absorbi o oferta bogata....

Numar pagini: 5  |  Marime fisier: 61 kb

Planul de marketing al firmei SC Perfect Moment SRL

Firma noastra are numele Perfect Moment si este o societate prestatoare de servicii cu raspundere limitata. Misiunea firmei este satisfacerea nevoilor clientilor. Domeniul de activitate este organizarea de festivitati( nunti, botezuri, majorate...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 26 kb

Comportamentul consumatorului - personalitatea marcii DACIA

In 1966, a inceput constructia la Uzina de Automobile Pitesti, la Colibasi, in judetul Arges. Dupa vizita istorica a lui Charles de Gaulle “in Romania lui Nicolae Ceausescu”, s-a luat decizia, pe linie de partid, ca, in cadrul acestei...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 49 kb

Mixul promotional in cadrul BCR

Mix-ul promotional cuprinde: obiectivele urmarite; mijloacele, tehnicile si instrumentele de actiune preconizate; resursele materiale si umane necesare; esalonarea in timp a desfasurarii actiunilor; modalitatile de control si evaluare a...

Numar pagini: 18  |  Marime fisier: 56 kb

Mediul de marketing al unei firme

Mediul de marketing cuprinde totalitatea factorilor care pot avea o influenta asupra activitatii intreprinderii si asupra carora aceasta nu poate exercita un control. Ph. Kotler si B Dubois au definit mediul de marketing astfel: „ansamblul...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 517 kb

Competitivitate si globalizare: Analiza comparativa a macromediului de marketing dintre Franta si Romania

Statul Francez , cunoscut si ca Regimul de la Vichy , a fost regimul politic al Frantei din 1940 pana la 1944 . El succeda cea de-a treia Republica Franceza . Aceasta din urma a fost abolita pe 10 iulie 1940 , si noul regim a fost instaurat pe...

Numar pagini: 37  |  Marime fisier: 3351 kb

Rezultate 121 - 134 din 134
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...