Mediul de marketing al companiei Metro Cash&Carry Romania

Incarcat la data: 17 Iunie 2010

Autor: ghizdavu-huditean adina

Pret: 100 credite

Numar pagini: 87

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1035 kb

METRO Cash & Carry a deschis primul magazin in Romania in octombrie 1996. In urmatoarea decada, compania s-a concentrat pe extinderea retelei de centre de distributie, care s-a dezvoltat cu o viteza impresionanta.
      
Astfel, clientii profesionisti din capitala au posibilitatea de a alege dintre patru magazine METRO Cash & Carry. in total, in Romania exista 24 de magazine, in urmatoarele locatii: Bucuresti, Brasov, Constanta, Timisoara, Cluj, Bacau, Craiova, Baia Mare, Iasi, Suceava, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Targu Mures, Pitesti, Arad si Deva, cu o suprafata totala de vanzare de peste 168,000 de mp si un numar de peste 17.500 de produse comercializate in fiecare centru de distributie.

In anul 2008, METRO Cash & Carry Romania a avut aproximativ 6390 de angajati, inregistrand o cifra de afaceri de 6,014 miliarde RON.
      
       1.Prezentarea companiei METRO CASH & CARRY
1.1.Metro Cash & Carry Romania..........................................pag.3
1.2.Metro Cash & Carry International....................................pag.3
1.3.Metro Group......................................................................pag.3

2.Macromediul
2.1.Mediul demografic............................................................pag.5
2.2.Mediul economic...............................................................pag.8
2.3.Mediul politic....................................................................pag.17
2.4.Mediul natural...................................................................pag.19
2.5.Mediul tehnologic.............................................................pag.20
2.6.Mediul cultural..................................................................pag.20
2.7.Mediul legislativ................................................................pag.23

3.Micromediul
3.1.Clientii...............................................................................pag.25
3.2.Concurentii........................................................................pag.28
3.3.Furnizorii...........................................................................pag.29
3.4.Prestatorii de servicii.........................................................pag.31
3.5.    Forta de munca...................................................................pag.32

4. Analiza SWOT........................................................................pag.33

Anexe...........................................................................................pag.34
Bibliografie..................................................................................pag.87

 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Mediul de marketing al companiei Metro Cash&Carry Romania". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGMETROPROIECT
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan