Mixul promotional in cadrul BCR

Incarcat la data: 29 Noiembrie 2009

Autor: Alina

Pret: 80 credite

Numar pagini: 18

Tip fisier: zip

Marime fisier: 56 kb

Mix-ul promotional cuprinde: obiectivele urmarite; mijloacele, tehnicile si instrumentele de actiune preconizate; resursele materiale si umane necesare; esalonarea in timp a desfasurarii actiunilor; modalitatile de control si evaluare a rezultatelor – toate acestea detaliate pe fiecare produs / categorie de produse sau piete de desfacere.

Procesul de definire a obiectivelor activitatii promotionale urmareste, pe de o parte, alinierea acestora la obiectivele politicii globale de marketing a intreprinderii pe de alta parte, asigurarea concordantei lor cu cele specifice celorlalte componente ale mix-ului de marketing. Aceste obiective vor fi exprimate atat in termeni cantitativi (cresterea cifrei de afaceri, etc.), cat si calitativi (crearea unei imagini favorabile fata de intreprindere si oferta sa ). Actiunea promotionala implica, de asemenea, precizarea clara a categoriilor de agenti de piata vizati:consumatori individuali,utilizatori industriali, conducatori de firma, distribuitori, etc. definiti, la randul lor, pe baza unor criterii variate, cum ar fi obiceiuri de consum, atitudini in privinta unui produs / marci sau caracteristici socio-demografice. Este necesara de asemenea si selectia mijloacelor si tehnicilor promotionale, concomitent cu precizarea importantei ce li se atribuie si a modului lor de utilizare in procesul de comunicatie promotionala.
   
Actiunea de selectie a mijloacelor si tehnicilor promotionale (sau combinatii ale acestora) trebuie efectuata riguros, pe baza unor principii verificate de practica, pentru a se evita neconcordante in interactiunea dintre obiective-mijloace si tehnici-comunicatie-agenti de piata vizati-rezultate.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Mixul promotional in cadrul BCR". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARKETINGPROIECTBCR
Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Negri) Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Negri) Pantofii ECCO Lisbon conbina stilul elegant si contemporan cu masculinitatea si confortul....
Pantofi business barbati ECCO Lisbon ( Maro/Cognac) Pantofi business barbati ECCO Lisbon ( Maro/Cognac) Pantofi business ECCO Lisbon combina stilul elegant cu accente moderne. Potriviti pentru birou...
Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Black) Pantofi business barbati ECCO Lisbon (Black) Pantofii ECCO Lisbon eleganti, sunt o declaratie de stil atemporala. Sunt combinatia pefecta...