Politica de pret in cazul ciocolatei Milka

Incarcat la data: 13 Iunie 2014

Autor: Andrei Elena

Pret: 100 credite

Numar pagini: 9

Tip fisier: zip

Marime fisier: 29 kb

In cadrul celor patru politici de marketing, pretul pare a detine un loc aparte in teoria si practica de specialitate. Aceasta asertiune este sustinuta de faptul ca unii specialisti considera ca pretul nu este o variabila controlabila la nivelul firmei,an vreme ce altii sunt partiyanii existentei unor posibilitati reale de folosire a pretului in interesul firmei, fie pe termen scurt, fie, cel mai adesea, intr-o perspectiva mai indelungata de timp.

Pretul nu poate fi controlat de firma la fel ca ceilalti “stalpi” ai marketingului, respectiv politicile de produs, de distributie si de promovare, dar nici nu poate fi considerat o variabila cu totul externa, imposibil de folosit in termeni de marketing. Dimpotriva, integrarea adecvata si detaliata a politicii de pret an ansamblul mixului de marketing se impune tot mai mult atentiei factorilor de decizie,care nu mai considera pretul cao variabila exclusiv interna a firmei.Pretul este efectiv folosit ca instrument de marketing,pe baza unor analize complexe si aprofundate,acestea dovedindu-se un element cu implicatii directe asupra tuturor activitatilor si actiunilor de marketing ale intreprinderilor.
            
Privitor la pret, punctul de vedere al viitorilor manageri a fost ca politica de pret este una dintre dimensiunile importante ale strategiei corporatiste si nu este in primul rand o chestiune de responsabilitate sociala corporativa. Ei au afirmat ca pretul trebuie sa sprijine atingerea obiectivelor economice si strategice, iar aceasta exigenta este cea care poate impune practicarea unor preturi mai joase decat concurenta, si nu considerentele de responsabilitate sociala corporativa. „Nu cred ca vreun retailer scade pretul pentru ca ii pasa de portofelul clientilor. Este vorba doar de strategia pe care o adopta in lupta cu concurentii.

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Politica de pret in cazul ciocolatei Milka". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: proiect marketingpolitica de pretmilka