Tehnici de promovare si utilizate de firma Tnuva

Incarcat la data: 07 Martie 2011

Autor: Nicu Nicoleta-Mihaela

Pret: 80 credite

Numar pagini: 30

Tip fisier: zip

Marime fisier: 1819 kb

Prezentarea generala:
Tnuva Romania a fost fondata in anul 2003 de catre Tnuva Israel – cea mai mare companie producatoare de lactate pe piata din Israel – in parteneriat cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.


Tnuva este o companie producatoare de lactate care isi propune sa ofere fiecarei familii din Romania produse lactate de calitate pentru o viata mai buna.


Produsele Tnuva sunt fabricate dupa retete locale si sunt adaptate stilului de viata al consumatorilor din Romania. Acestea sunt produse intr-o fabrica construita in conformitate cu exigentele standarde impuse de catre Uniunea Europeana.


Investitia din Romania este primul proiect de o asemenea amploare in afara Israelului. Pe piata din Israel compania este cel mai mare producator de lactate, acumuland experienta si maturitatea care justifica planurile de extindere pe piata europeana.


Tnuva vine in Romania cu peste 80 de ani de experienta si traditie pe piata alimentara. Tnuva este compusa din mai multe divizii producand si comercializand o larga varietate de produse alimentare proaspete sau inghetate de cea mai buna calitate, cu vanzari anuale de peste 1,5 miliarde de dolari.


Tnuva, cel mai mare producator de lactate din Israel, aduce pe piata din Romania know-how-ul acumulat in 80 de ani de experienta, aplicat la toate nivelurile, de la materia prima folosita, la productie, distributie, vanzare si marketing. Fabrica de la Popesti-Leordeni si Ferma de bovine de la Adunații-Copaceni sunt un adevarat exemplu in aceasta industrie.


Tnuva Romania indeplineste 100% standardele europene de calitate pentru fiecare produs din portofoliu. In Romania, Tnuva este o companie locala, pentru ca majoritatea celor peste 500 de angajati este de nationalitate romana, iar materia prima principala (laptele) este locala. Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004. Scopul companiei este sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata foarte competitiva a lactatelor din Romania, prin cresterea standardelor de calitate pentru produsele lactate si prin revitalizarea domeniului productiei de lactate din Romania.


Tnuva este un brand modern, cu valori autentice traite in ritmul zielelor noastre si adaptate stilului de viata romanesc: calitate superioara, dragoste si daruire in prepararea produselor, consideratie si respect pentru consumator si pentru client in relatiile cu acestia.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Tehnici de promovare si utilizate de firma Tnuva". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: FirmaTnuvatehnici de promovare
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan