Vodka Finlandia

Incarcat la data: 27 Martie 2011

Autor: andreea andreea

Pret: 50 credite

Numar pagini: 8

Tip fisier: zip

Marime fisier: 58 kb

1. Scurt istoric


Finlandia Vodka Worldwide Ltd. este detinuta in proportie de 100% de Brown-Forman Corporation, una dintre cele mai mari companii americane producatoare si distribuitoare de bauturi spirtoase si vinuri, cu vanzari anuale de 2,7 miliarde USD.


Vanzarile brandului Finlandia Vodka din Romania s-au majorat cu peste 40% in 2008, comparativ cu anul 2007, iar la nivel mondial, compania a atins un record de peste trei milioane de baxuri vandute anual.in Romania, vanzarile Finlandia Vodka pe anul 2008 au inregistrat o crestere de peste 40% fata de anul 2007.


Finlandia Vodka s-a numarat printre primele marci premium de vodka care au introdus aromele naturale, odata cu lansarea in 1994 a variantei Cranberry Fusion. De atunci, Finlandia a adaugat in potofoliul sau noi arome pline de prospetime: Finlandia Lime Fusion (1999), Finlandia Mango Fusion (2004), Finlandia Redberry (2004 – cu distributie limitata la Europa de Est), Finlandia Wild Berries Fusion (2005) si Finlandia Grapefruit Fusion (2006). in Romania, Finlandia Vodka este disponibila in 3 variante: clasic, Grapefruit Fusion si Lime Fusion
   

2.  Analiza preliminara a brandului

a. Analiza conjuncturii de piata a produsului( consumatorii, non-consumatorii)
Consumatorii
Produsul se adreseaza persoanelor cu varsta peste 18 ani dar segmentul de piata cel mai interesat si catre care se indreapta actiunile de marketing vizeaza tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 35 de ani cu venituri medii si mari deoarece este un produs premium.


La randul lor, consumatorii se impart in :
Clienti loiali firmei sunt cei care apreciaza ingredientele naturale cum ar fi apa pura care nu necesita tratamente aditionale si aromele care sunt deasemenea naturale. Tot aici sunt si acei consumatori care sunt interesati de brand, vodka Finlandia alaturi de    whiskey-ul Jack Daniels fiind cunoscute si apreciate la nivel mondial.

 

- Clientii loiali concurentei sunt persoanele care prefera alte tipuri de vodka datorita gustului diferit si a alcoolului continut dar si a pretului mai scazut.
- Clientii oscilanti sunt cumparatorii care nu cumpara aceeasi marca , ei osciland , in general,  in functie de promotiile folosite la aceasta bautura.
- Non-consumatorii absoluti sunt persoanele cu varsta sub 18 ani deoarece nu le este permis prin lege si persoanele care sufera de anumite afectiuni care sunt agravate sau cauzate de consumul de alcool. Non-consumatorii relativi sunt persoanele care nu consuma in general alcool sau bauturi spirtoase, dar in functie de evenimentele la care pot participa sau organiza acestia ar putea deveni consumatori.

 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Vodka Finlandia". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: MARCICLIENTIvodka
Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien Triumph Julia Light Beige Sutien bej deschis cu detalii din dantela, armatura si bretele ajustabile. 48% poliamida, 44%...
Chiloti Triumph Anna Dark Blue Chiloti Triumph Anna Dark Blue .. 82% poliamida, 18% elastan
Chiloti Triumph Erin Dark Beige Chiloti Triumph Erin Dark Beige .. 82% poliamida, 18% elastan