Publicitatea pe internet. Studiu de caz - Dove

Incarcat la data: 23 Iunie 2011

Autor: Mihaela

Pret: 50 credite

Numar pagini: 11

Tip fisier: zip

Marime fisier: 30866 kb

Din ce in ce mai multe intreprinderi - din toate sectoarele economice - incep sa realizeze potentialul enorm al noului mediu de comunicatie electronica, internetul.  Pentru a avea acces la un auditoriu de cateva milioane de "spectatori" - si potentiali clienti - marile retele de televiziune ofera preturi de ordinul zecilor sau sutelor de mii de dolari pentru spoturi publicitare de 30 de secunde. Insa prin internet, orice companie isi poate asigura o prezenta neintrerupta, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, pentru preturi incomparabil inferioare. In plus, prin aceasta prezenta permanenta, compania isi asigura un serviciu de suport si informare continuu, rapid si eficace catre clienti.


Internetul a devenit cu certitudine unul dintre cele mai „tranzitate” media. Cu o cifra aproximata la 20 de miliarde de dolari, in urma cu numai doi ani, publicitatea pe internet capata o tot mai mare amploare, iar marketingul traditional caruia nu trebuie sa-i „stirbim” din importanta este acum devansat de marketigul online.


Cu mai mult de 30 milioane de utilizatori in toata lumea şi o rata de creştere a numarului de utilizatori de 10-15% pe luna, activitatea de marketing pe internet devine mult mai uşoara decat cea prin metodele clasice. Daca se ia in consideraţie faptul ca o campanie tipica de marketing determina o rata de raspuns de cel puţin 2%, teoretic rezulta un numar de raspunsuri pe internet de cateva mii, cel puţin.


Odata cu cresterea exponentiala a popularitatii webului - instrument primordial de utilizare a internetului - o activitate din ce in ce mai profitabila a inceput sa fie exploatata de catre un numar crescand de companii: publicitatea si marketingul electronic, instrumente ce ofera posibilitati enorme la un cost minimal.


1.    CONCEPTUL DE PUBLICITATE PE INTERNET

Internetul ca mediu de marketing ofera, proprietarilor de companii mici si mijlocii, un potential exceptional pentru vanzari si pentru construirea brand-ului. A face marketing pe internet este foarte eficient din punctul de vedere al costurilor, ofera multe avantaje unice pe care advertising-ul traditional nu le poate oferi si aproape ca le da companiilor mai mici un avantaj nedrept asupra firmelor mari.
     

Activitatile de marketing pe internet sunt in general concentrate asupra a doua scopuri: generarea de trafic pe site-ul dumneavoastra (pentru prospectare, cresterea vanzarilor etc.) si cresterea valorii marcii dumneavoastra. Acestea sunt scopuri obisnuite chiar si in marketingul traditional, dar pe internet acestea capata o dimensiune cu totul noua.


Conceptul de publicitate pe internet are in vedere insa doar actiunile prin care organizatia transmite unei audiente generale sau specificate informatii privind produsele si serviciile sale, marcile sau despre sine insasi.


Publicitatea pe internet este vazuta de catre specialisti ca fiind mai eficienta decat publicitatea "traditionala". Principalele argumente ale acestora sunt:


- calitatea mai buna a audientei vizate (din punct de vedere al veniturilor, nivelului de instruire, preocuparii pentru problemele de ordin tehnic si tehnologie);
- selectivitatea mai buna (numarul si rata de crestere a site-urilor web specializate depaseste semnificativ aceleasi referinte pentru mediile de comunicare traditionale - presa, radioul sau televiziunea);
- desfasurarea si evaluarea eficientei actiunilor de publicitate pe internet pot fi realizate mult mai rapid, mult mai exact, permitand realizarea unor corectii adecvate si prompte ale campaniilor specifice derulate.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Publicitatea pe internet. Studiu de caz - Dove". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: INTERNETPUBLICITATEdove
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...