Managementul departamentului Front Office al Hotelului Hilton

Incarcat la data: 02 Decembrie 2010

Autor: Petrescu

Pret: 100 credite

Numar pagini: 90

Tip fisier: zip

Marime fisier: 5306 kb

Turismul reprezinta, atat prin continut cat si prin rolul sau, un fenomen care s-a impus pregnant in epoca contemporana, dezvoltarea sa spectaculoasa constituind o trasatura caracteristica a actualului secol si al secolului trecut. Este una dintre componentele majore ale vietii economice si sociale ce polarizeaza interesul unui numar tot mai mare de tari.

Receptiv la transformarile lumii contemporane - introducerea automatizarii, folosirea ciberneticii si a informaticii in diverse sectoare economice, industrializarea agriculturii, modernizarea mijloacelor de transport - turismul evolueaza sub influenta acestora, integrandu-se in procesul general de dezvoltare.


Societatile industrializate au determinat concentrarea populatiei in centre urbane care au devenit foarte aglomerate sub aspectul locuintelor, al cailor si mijloacelor de transport, al centrelor de distractie. Pe de alta parte, industrializarea a creat conditii de crestere a productivitatii cu efecte benefice asupra nivelului veniturilor obtinute ca urmare a prestarii de activitati si a cresterii duratei timpului liber. insa, industrializarea are si efecte negative asupra membrilor societatii. Acestea sunt poluarea, lipsa de miscare, boli ale sistemului nervos cauzate de stresul zilnic, de constrangerile din viata sociala si profesionala.

Toate acestea duc la dorinta oamenilor de a-si petrece timpul liber calatorind, cautand natura, vizitand orase, zone necunoscute pentru a-si largi universul cunoasterii sau pentru a-si ingriji sanatatea. Turismul reprezinta una din principalele modalitati de petrecere placuta si utila a timpului.


Cuprins



INTRODUCERE..............................................................................................................


Capitolul 1  INDUSTRIA OSPITALITatII. CONCEPTE SI PARTICULARITATI.


1.1.    Stadiul actual al dezvoltarii turismului…………………………………………..


1.1.1. Concepte utilizate in industria ospitalitatii si dezvoltarea lor de – a lungul timpului.................................................................................................................


1.1.2.Industria ospitalitatii: indicatori, caracteristici, tendinte………………


1.2.    Tipologia strucurilor de tip hotelier …………………...................................


1.2.1.Clasificarea unitatilor de cazare …………………………….................


1.2.2.Norme privind functionarea unitatilor de cazare de tip hotelier din Romania .


Capitolul 2 MANAGEMENTUL DEPARTAMENTULUI FRONT OFFICE AL HOTELULUI HILTON ATHENEE PALACE


2.1.    Prezentarea hotelului Hilton Athenee Palace …………………………………


2.2.     Departamente ale hotelului Hilton Athenee Palace…………………………....


2.3.    Organizarea activitatii departamentului front office...................………………


Capitolul 3     OPERAtIUNI DERULATE iN CADRUL FRONT OFFICE-ULUI


3.1.      Sistemul de rezervari……………………………………………………………….


3.2.   Primirea si inregistrarea clientilor. Componentele procedurii de inregistrare a clientilor…………………………………………………………………………………


3.3.      Check-out-ul: plecarea clientilor. Componentele procedurii de check-out


a clientilor……………………………………………………………………………..


3.4.     Sistemele informatice pentru Front Office………………………………………


3.4.1.  Sisteme informatice pentru rezervari…………………………….……


Capitolul 4    NOILE TEHNOLOGII  iN  SISTEMUL   FRONT OFFICE DIN HOTELURILE HILTON DIN STATELE UNITE -STUDIU DE  CAZ.......................


4.1.    Istoricul Hilton Hotels Corporation..........................................................................


4.2.    Organizarea si concurentii Hilton Hotels Corporation.............................................


4.2.1. Misiunea si valorile Corporatiei Hilton...................................................


4.2.2. Structura si pozitionarea Corporatiei Hilton............................................


4.2.3. Situatia indicatorilor hotelieri pentru Corporatia Hilton in anul 2006..........


4.3. Hilton Hotels Corporation si implementarea noilor tehnologii pentru cresterea satisfactiei clientilor


4.3.1. Sistemul de rezervari online..............................................................


4.3.2. Solutii pentru inregistrare - check-out...............................................


4.3.3. Serviciul de concierge virtual............................................................


4.3.4. Analiza SWOT a implementarii unui sistem de conceirge virtual....



CONCLUZII  SI PROPUNERI



BIBLIOGRAFIE



Textul de mai sus reprezinta un extras din "Managementul departamentului Front Office al Hotelului Hilton". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: HOTELHILTONDEPARTAMENTproiect management
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...