Proiect Ticketing - American Airlines

Incarcat la data: 13 Ianuarie 2011

Autor: Grosu Ana-Maria

Pret: 80 credite

Numar pagini: 32

Tip fisier: zip

Marime fisier: 62 kb

Majoritatea transportatorilor nationali ofera servicii de transport generale, iar companiile aeriene de linie se concentreaza pe oferta de servicii intracontinentale, intercontinentale sau pe rute  mixte. Pentru a putea utiliza infrastructura sofisticata accesibila marilor companii aeriene, transporatatorii recurg la parteneriate, asa cum este si cazul companiei aeriene American Airlines, care ii ofera forta si ii permite  sa evolueze intr-un  mediu  concurential.

Ca orice activitate economica transportul aerian prin prestarea unor servicii de calitate, are drept scop satisfacerea clientilor si obtinerea de profit. Exista persoane care platesc sume mari pentru o calatorie, bineinteles tarifele sunt diferentiate in functie de sezon, lungimea destinatiei, durata de valabilitate a biletului, intervalul de timp din momentul cumpararii pana la efectuarea zborului si tipul de clasei (first class,business sau economy), calitatea, satisfacerea si multumirea acestora devin o forta majora care trebuie imbunatatita, in mod continuu pentru ca acestea pot determina mari avantaje pentru compania aeriana.

Tinand cont de tendintele actuale se pare ca in viitor transportul aerian se va transforma dintr-o necesitate ocazionala intr-una permanenta, cu tendinta de a deveni o nevoie resimtita din ce in ce mai mult de omul din ziua de azi.
CUPRINS

Introducere

CAP I.  PREZENTAREA GENERALA A COMPANIEI AERIENE
1.1. Scurt istoric
1.2. Flota  
1.3. Mediul de actiune
1.3.1. Clientii
1.3.2. Concurentii
1.3.3. Sistemul global de distributie - SABRE
1.4. Oferta de servicii
1.4.1. Programaul de fidelitate AAdvantage
1.5. Parteneriate si aliante
1.5.1. Alianta Oneworld
1.5.2. Parteneriat cu British Airways si Iberia
1.5.3. Alte parteneriate
1.6. Politica de resurse umane
1.7. Managementul companiei

CAP II. ANALIZA INDICATORILOR DE TRAFIC AI COMPANIEI AERIENE
2.1. Numarul de pasageri
2.2. Venitul pasagerilor/mile
2.3. Valoarea locurilor disponibile
2.4. Gradul de incarcare

CAP III. ANALIZE SI PLANURI DE DEZVOLTARE A COMPANIEI AERIENE
3.1. Evaluarea situatiei actuale a companiei aeriene
3.2. Analiza si evaluarea strategiilor de dezvoltare a companiei aeriene

Concluzie
Anexe
Bibliografie
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "Proiect Ticketing - American Airlines". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: proiect turismticketingamerican airlines
Jacheta usoara verde oliv inchis Jacheta usoara verde oliv inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: verde oliv inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Jacheta usoara violet inchis Jacheta usoara violet inchis Descriere produs:Tip: jachetaCuloare: violet inchisMaterial: usorDetalii: margini...
Camasa alba in dungi Camasa alba in dungi Descriere produs:- camasa alba cu dungi albastre- imprimeu text pe partea din spate- guler...