DECIZIA DE CUMPARARE A PRODUSELOR NOI

Incarcat la data: 04 Noiembrie 2009

Autor: luminita carol

Pret: 80 credite

O situatie aparte o reprezinta procesul deciziei de cumparare a produselor noi sau de adoptare a unei noi marci.
O data cu fiecare produs nou care-i este supus atentiei, consumatorul repeta de fapt întregul proces al învatarii descris mai înainte. Deosebirea fata de situatia cumpararii produselor mai vechi, pe care le cunoaste deja, este ca, în fata unui produs inedit, etapa culegerii informatiilor si evaluarii dureaza mai mult. în practica de marketing, întelegerea acestei realitati trebuie sa conduca la concentrarea atentiei firmelor asupra sprijinului pe care-1 ofera consumatorului în a se informa cat mai exact asupra produselor noi lansate pe piata.
 

Textul de mai sus reprezinta un extras din "DECIZIA DE CUMPARARE A PRODUSELOR NOI". Pentru versiunea completa a documentului apasa butonul Download si descarca fisierul pe calculatorul tau. Prin descarcarea prezentei lucrari stiintifice, orice utilizator al site-ului www.studentie.ro declara si garanteaza ca este de acord cu utilizarile permise ale acesteia, in conformitate cu prevederile legale ablicabile in domeniul proprietatii intelectuale si in domeniul educatiei din legislatia in vigoare.

In cazul in care intampini probleme la descarcarea fisierului sau documentul nu este nici pe departe ceea ce se doreste a fi te rugam sa ne anunti. Raporteaza o eroare

Important!

Referatele si lucrarile oferite de Studentie.ro au scop educativ si orientativ pentru cercetare academica.

Iti recomandam ca referatele pe care le downloadezi de pe site sa le utilizezi doar ca sursa de inspiratie sau ca resurse educationale pentru conceperea unui referat nou, propriu si original.

Alti utilizatori au mai cautat: DECIZIA DE CUMPARAREPRODUSE NOImarketing in turism
Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandale casual dama ECCO Touch Plateau (Negre) Sandalele ECCO Touch Plateau sunt confectionate din piele moale cu detalii metalice(tinte). Sunt...