Seminarii Marketing

Marketing turistic

Definitia turismului Calatoriile si turismul reprezinta, in esenta, o piata pe care se manifesta cererea consumatorilor pentru o mare varietate de produse si servicii. Aceasta piata prezinta un interes deosebit in majoritatea tarilor, interes...

Numar pagini: 9  |  Marime fisier: 20919 kb

Plan de afaceri

Industria hoteliera este o componenta a industriei turismului, fiind o activitate economica din sfera serviciilor. Prin intermediul industriei hoteliere se deruleaza serviciile principale : cazarea si restauratia. Aceste servicii satisfac...

Numar pagini: 13  |  Marime fisier: 42 kb

Pro externalizarii serviciilor logistice

Companiile care externalizeaza partea de logistica, partial sau in totalitate, au motive bine intemeiate sa o faca. Motivele pot fi urmatoarele: 1. Companiile se re-concentreaza asupra competentelor lor de baza. Firmele vor sa scape de anumite...

Numar pagini: 2  |  Marime fisier: 11 kb

Conducerea si promovarea vanzarilor

Dimensionarea si organizarea fortei de vanzare; Formula generala de determinare a numarului necesar de vanzatori ai unei firme este... In general insa, clientii unei firme sunt impartiti pe mai multe categorii in functie de anumite criterii...

Numar pagini: 51  |  Marime fisier: 136 kb

Piata serviciilor de telefonie mobila

La o prima analiza se poate spune ca totalul pietei romanesti de servicii de comunicatii s-a ridicat in anul 2003 la o valoare totala de aproximativ 1,98 miliarde euro, incluzand aici intreg spectrul comunicatiilor: date, voce, telefonie mobila,...

Numar pagini: 8  |  Marime fisier: 41 kb

Piata intreprinderii

Definitie: terenul valorificarii activitatii unui cerc larg si eterogen de organizatii; categorie economica a productiei de marfuri in care isi gaseste expresia totalitatea actelor de vanzare-cumparare privita in unitate organica cu relatiile pe...

Numar pagini: 11  |  Marime fisier: 10 kb

Strategia de piata

Definirea domeniului de activitate (stabilire loc, rol, natura si finalitate); Stabilirea indicatorilor de performanta (set de obiective); Elaborarea ansamblului strategiilor de dezvoltare. Strategia – linia de dezvoltare pe care organizatia...

Numar pagini: 17  |  Marime fisier: 25 kb

Studiu de caz: Ford si achizitia din Romania

Henry Ford a transformat modul nostru de viata datorita autovehiculelor practice si accesibile. El a fost inventatorul metodelor de productie moderne in masa care au devenit referinta practicilor industriale in cursul primei jumatati a secolului...

Numar pagini: 10  |  Marime fisier: 36 kb

Grile la cercetari de marketing

1.Conform definitiei formulate de Comitetul de Definitii al Asociatiei Americane de Marketing, la inceputul anilor ’60 ai secolului XX-lea,cercetarea de marketing reprezinta: a)  culegerea,masurarea si inregistrarea datelor referitoare...

Numar pagini: 14  |  Marime fisier: 25 kb

Analiza pietei-test de sarcina

Analiza pietei - test de sarcina 1. Identificarea elementelor specifice mediului de marketing De la inceputul mileniului, oportunitatile de pe piata sunt mai mari şi mai diversificate ca niciodata. Au aparut noi consumatori pe pietele...

Numar pagini: 6  |  Marime fisier: 31 kb

Analiza pietei-ceas de mana

Analiza pietei-ceas de mana 1. Identificarea elementelor specifice mediului de marketing Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC TIMELUX SA si activitatea departamentului management-marketing din cadrul...

Numar pagini: 21  |  Marime fisier: 265 kb

Mix de marketing - ata dentara

Mix de marketing - ata dentara 1.1 Atribute (fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principala/secundara) Ata dentara serveste la indepartarea placii bacteriene si a resturilor alimentare din spatiile unde periuta de dinti nu...

Numar pagini: 16  |  Marime fisier: 1159 kb

Seminar Promovare - rochii de mirese

In momentul constituirii firma si-a propus sa desfasoare activitatea (serviciile) pe teritoriul judetului Neamt, dar ulterior isi propune sa o extinda la nivelul intregii tari, avand astfel posibilitatea de a-si mari capacitatea de productie...

Numar pagini: 22  |  Marime fisier: 220 kb

DECIZIA DE CUMPARARE A PRODUSELOR NOI

O situatie aparte o reprezinta procesul deciziei de cumparare a produselor noi sau de adoptare a unei noi marci. O data cu fiecare produs nou care-i este supus atentiei, consumatorul repeta de fapt întregul proces al învatarii descris...

Numar pagini: 0  |  Marime fisier: 451005 kb

Rezultate 1 - 14 din 14
 
 
Inchide
Am uitat parola Cont nou
Conecteaza-te prin Facebook

Acum te poti conecta si prin contul tau de Facebook! Da click pe butonul de mai jos si introdu datele tale:

Login with Facebook